Poradniki

środa, 12 sierpnia 2015

YouTub'erzy grają w MSP

Hej, z tj strony monitora  Wika, Oliwia, Kamila czy jak tam już na mnie mówicie zanim przejdę do posta to chcę powiedzieć, że przepraszam za moją wczorajszą nieobecność ale jakoś nie miałam weny do pisania. Chciałam również powiedzieć, że wybrałam imię dla mamy na odcinek na YT  powiem tak spotkałam 4 imiona  dwa mi pasowały do mamy lollita i triana i już sama nie wiem chyba lollita będzie jednak dla mamy a triana dla córki. Były również 2 inne odpowiedzi takie jak Kunegunda (imię idealne dla małpy) i Gertruda (bardzo pasowało mi to imię do babci no ale cóż babcia już imię ma.  Ok a  teraz część posta głównego.
Ostatnio kilku YouTube'rów nagrywało odcinki z MSP
Oto one

REMBOL

Bardzo lubię jego filmiki z gier ostatni filmik z takiej jednej gry mnie rozwalił dawajcie mu łapeczki w górę na YT. Po prostu umie on rozśmieszyć widzów, a przynajmniej mnie. 








To jest Adrianna Skon lubię ją i jej odcinki wiele osób pisze jej w komentarzach, że to nie fer, chodzi o to, że mam bardzo dużo fanów grających w MSP oni ją kochają i w przeciągu kilku tygodni z 15 levela fani wbili jej 31! Dostaje mnóstwo prezentów i również mnóstwo rozdaje innym i moje zdanie jest takie, że to nie jest jej wina, że ludzie ją kochają niektórzy może myślą tak ,, No mi nikt prezentów nie daje ani mnie nie lubi co ona ma czego ja nie mam!" Ona ma sławę i talent ja np. nie mam sławy jedyne co mnie trzyma na poziomie to ten blog i mój drugi blog no i kanał ale on to mi wiele nie daje...


\

Naruciak fajny odcinek również śmieszny ale wydaje mi się, że za bardzo klnie już na powitaniu.
GramPaula  bardzo lubię jej odcinki nie jest przesadnie śmieszna ale co za dużo to nie zdrowo, bardzo podobają mi się jej odcinki, ma również główny kanał GlamPaula mylony z GramPaula na jednym są przede wszystkim VLOG'i a na drugim gry. Ja subskrybuje oba :)






Po Prostu Patryk ciekawe filmiki choć szczerze powiedziawszy, to nawet jak szybciej skumałam o co chodzi w MovieSterPlanet? Zabawne filmiki choć wydają mi się one odrobinkę przereklamowane ale to nic ja i tak go lubię subskrybujcie go i oczywiście łapki w górę dla Patryka.



Kanał ten nazywa się BrotKids TV kanał moim zdanie poświęcony grom dla dzieci choć wydaje mi się, że dziecko mające mniej niż 8 lat nie powinno grać w MSP a to coś na kusi i na klika i kupi VIP'a albo ktoś obrazi, okrzyczy albo coś gorszego. Da  się nabrać i odda komuś konto z nadzieją, że ten ktoś robi VIP'a.  


To już wszystko na dziś...PA!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz