Poradniki

sobota, 8 sierpnia 2015

I ty możesz być modelką ! 1#

Hejka :) witam Jestem Oliwia przypominam dużo osób pisze w statusie : Kopiowanie looka = blok 
Smuci mnie to bo może komuś się podoba twój styl i chce być tak jak ty ? hmm mam tu dla was jeszcze gorące looki całkiem do kopiowania mój nick : klaudia = <33

1. Coś dla niegrzecznych :D Patrz dodałeś tylko kilka dodatków i jest super ! 

 2. Hmm może wolisz być miętowa ? nie ma sprawy to coś dla ciebie ! :

3. Patrz w tej sukience wyglądasz rewelacyjnie ! jeszcze jakieś włosy i włala :) piękna pani ! <3
I to wszystko już na dziś do zobaczenia jutro miśki <33 
Olifkowa ! Ahoj kochani !

                                                                 

1 komentarz:

  1. Spoko post. A tak w ogóle wejdź na "Nowy post" i tam będzie wiadomość o de mnie kliknij podgląd.
    Karola

    OdpowiedzUsuń