Poradniki

sobota, 25 kwietnia 2015

Darmowy VIP na MSP?

Hej, tu Wiktoria-Naaaaaaaareszcie WEEKEND!
Ten tydzień był długi jak rok.


Chciałabym jeszcze podziękować Kamie  za nowy wygląd bloga BABECZKOWY!
Jak to zobaczyłam to normalnie spadłam z krzesła (pozytywnie)
I piękny ten nowy nagłówek♥
Czciała bym tylko jeszcze wspomniec kiedy będą posty:
Więc jutro niestety jade do cioci, i z tego powodu postu jutro nie będzie.
W poniedziałek, możliwe, że będzie taki krótki.
Co do wtorku to nie jestem pewna tak jak do środy i czwartku. Ale będę się starać cokolwiek napisać.
W piątek też raczej nie dam rady, ale już w sobotę i niedzielę posty będą na 100%
Ale dziś o czym innym...
Czy VIP na MsP za darmo jest możliwy?
Spotkałam się ze stronką Dogry.pl




Lecz gdy spytałam o to moderatorów oni powiedzieli że MSP nie ma nic wspólnego z tą stonką.
Zbieram punkty ale nie wykorzystam tego na koncie kamilka100! lecz na innym koncie jeżeli mi go blokną to przynajmniej nic się nie stanie ;)

Moim zdaniem to może być prawda ale wiele osób mówi, że mmoderatorzy to za przeproszeniem Skąpe Dziady oni też mają rodziny, które trzeba utrzymać. Wię nie mogą szastać darmowymi vipami!

No ja dziś kończę bo przyjechała koleżanka i idziemy do ogrodu PA!


P.S. Zapomniałam dodać piosenki która ostatni zaprząta mi głowę mam nadzieję, że wam się spodoba Kama napewno zna bo słyszałam, że lubi BTR?






3 komentarze:

  1. To jest nie legalne, i za to sie idzie do sądu c; O matko, kocham te piosenkę ♥ Dzisiaj oglądałam cały dzień Big Time Rush na telewizorze, i był taki film 2-dwu godzinnowy BTR, "Big Time Movie" ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się piosenka super!
    ZARAZIŁAM SIĘ!!!!!
    Od jakiś 2 godzin kocham BTR ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. CHCESZ DOSTAĆ VIPa W MSP ? http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/ TUTAJ MOŻNA DOSTAĆ (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń