Poradniki

poniedziałek, 15 czerwca 2015

AAAAAAAAAAAAA + Dziwna rozmowa + |1| AGAR.IO!

Hej truskawki
O ja, po co napisałam truskawki
Kocham truskawki, a wy jesteście truskawkami
wiec was zjem
No dobra, to hej ludzie?
Kuwa, jak komp mi się zacina.
Karoli znaczy sie.
Oszalałam przez te piosenke:


KOCHAM JĄ ♥♥♥3♥♥♥♥serceserce♥serce
bojfrend ♥♥♥
łóó óóó
Wiecie, ze moj wujek  mi zalatwil nickelodeon i teraz moge codziennie w nocy ogladac BTR?
Cud zycia <3
Jeszcze bojfrenda ;cc
i łindowsa 
Kocham te piosenki <3
#Bardzo #bardzo was przepraszam z mojej #bardzo #bardzo dłuugiej nieobecności.
Więc teraz napiszę usprawiedliwienie.
Usprawiedliwienie
Nie pisałam postów z powodu klawiatury. Miałam zepsutą... 
Podpis - Karola.
Zanudzam was, oł jeaah.
A w ogóle, mało będzie postów o de mnie..Tak myśle. W wakacje dopiero będę częściej pisać. Oliwka, pisz posty częściej, pozajmuj się postami jak będe nieobecna.  Dobra, muszę się streszczać, bo za 10 min będzie Chica Vampiro, a jeszcze chcę mi sie do toalety..Najwyzej jutro dokończe posta.






Hej! Już jest jutro. Czyli weekend. Dobra, biore się za posta.
Pokażę wam teraz dziwną rozmowę na MSP ;o Jak by co Pauka mi wysłała screeny swojej rozmowy.
Rozmowa Pauki:

Tu zaczyna sie ciekawość :DD
Tu Pauka promuje moje "wspaniałe" ohh osiągniecia ohh ohh
A tutaj kociczka mówi że jak mam bloga to nikt nie będzie mnie lubił..Żywa prawda..Aż wcale.
Tak..Max jest tak straszna że mnie zje..
Fascynująca rozmowa..Dziękuje Pauka za dacie screen'ów.
Moja rozmowa z Kocicą:
Teraz troche pomine rozmów, bo są nudne,
Moja rozmowa jest nudna..Nie wiem o co im chodzi. Może ktoś maxie przemówi do rozumu?
A w ogóle niedługo nowy wygląd bloga, chociaz nawet nie wiem jaki..Szkoła - brak czasu.
A teraz..
AGAR.IO!
paint rządzi.
Opis
Agar.io to taka gra, w której jest malutkie kuleczki i stajesz się większym. Jak będziesz miał 100 punktów, to już musisz jeść innych, mniejszych od siebie bo tamte małe kulki prawie nic nie pomogą. 
Sterowanie
Myszką się poruszasz
Spacja- Rozdzielasz się
Klawisz s- Szybciej się łączysz
Klawisz w- Dajesz innej osobie kulki
Ciekawostki
Jak naciśniesz komuś w, to będziecie mieć sojuszka. ALE UWAGA! Ta osoba może nie będzie chciała mieć, i cie zje lub nie da ci kulek. I kulki zmarnowane.
Kolce- Do 100 punktów możesz się pod nimi chować.
jam jest nauczyciel.
A i tak w ogóle to ja jestem w agarze Karolaa#RZCW. Mam na końcu nazwy #RZCW bo jestem za reZim. Bo wiecie, jest wojna na agarze. Są drużyny RZCW- widzowie Remka Hajsy czyli [$]- Widzowie Gimpera, Mandzia. 
Ja zjadłam 2 lub 3 razy Gimpera ;DD A i mam wtyczke do Agara. Macie linki (mam 2 wtyczki)
UWAGA! (dobra, troche dużo tych uwaga) musicie mieć google chrome, inaczej nie bedzie
Gram na serwerze Europa
Łota fak, #CUMPLE jest pierwszy? Jeszcze nie widziałam żadnego Cumple. CUMPLE to ci co nie chcą wojny, to chyba JDabrowski, nie wiem jak mu tam. Dobra ja juz koncze,  bo chcialam taki jaki post,  przynajmniej cos jest. Moze jutro jeszcze cos napisze.  To pa. 
#Kamabezloga

























1 komentarz:

  1. Oczywiście, ja ostatnio miałam bardzo dużo pracy z poprawianiem tych durnych 3! Ale klamka zapadła oceny wystawione...Ja już jestem na wakacjach więc już dziś post ode mnie :)
    Pozdrawiam....
    P.S. Jems z BTR jest mój także,,,

    OdpowiedzUsuń