Poradniki

niedziela, 21 czerwca 2015

Płakać mi się chcę..

Witam..Tu Karolina. Bardzo smutna, Karolina. Płakać mi sie chce..O, już płacze. Dzisiaj post będzie o czymś zupełnie innym..O rasizmie. Wiecie, ja jestem mulatką, i czytam komentarze na tej stronie.. http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=5980827&start=0 Skopiujcie sobie i wklejcie. Jedna dziewczyna napisała czyli spytała się ludzi, czy lubią mulatki. Dodam przykład kilka komentarzom "Mulatki???!!! Tfu, na psa urok!!! Jak widzę czarną dupę, to mi się niedobrze robi! Jasny gwint! Tyle jest ładnych Polek! Po co nam jakieś zamorskie straszydła???"    ...Oczywiscie ja nic nie mam do jasnych, ale.. :'( "geftus (09.12.29 14:14):
dziewczyny z taką cerą zawsze mi się podobały  ale niestety nigdy nie spotkało i zapewne nie spotka mnie takie szczęście jeśli chodzi o związek :s

Ty baranie kudłaty! Jak chcesz się przespać z czarną, to przynieś sobie z komórki bryłkę węgla i wrzuć do łóżka! Będziesz miał wtedy czarną w łóżku i będziesz mógł z nią sypiać ile ci się podoba!"   ..Raczej to jest 18+, ale takie są komentarze.. "Ludzie! Czy wyście powariowali?! Jak można zadawać się z taką czarną suką! Tfu! Wstyd i obraza boska! Ja osobiście wolałbym sobie dać uciąć niż mieć do czynienia z taką czarną cholerą!"  Ja, ja płaczę..Ja płaczę..Czy ludzie wolą się uciąć, niż zadawać z takimi jak ja?  Czy ja jestem inna? "A ja bym wszystkie czarne i śniade dupy wysłał na Sybir! Jak można zadawać się z taką ohydą!? To tak jakby kochać się ze smołą albo z bryłką węgla!"  Ja jestem brązowa, nie czarna..Powtarzam, czy ja jestem inna? Mulatka to gorsza dziewczyna? "Mulaci i murzyni to nie ludzie. To chwasty, które trzeba jak najszybciej wyplenić. Won z naszego kraju ty prymitywna czarna szmato! Ku-Klux-Klan dobrze z wami robił w Ameryce" Ja..Ja..Nienawidzę..znowu płacz. ;'( Nie, juz nie bede tego wklejać..Ja jestem dla was czarną smołą? Ja jestem taka jak wy..Tylko mam inną cere. Nie potraficie tego zrozumieć? Myślałam, ze ludzie doceniaja mulatki, moja mama jak byłam mama..Znowu płaczę. Mama mi mówiła że ludzie zazdroszczą mulatkom..Lecz..Nie? I może kiedyś będzie strajk przeciwko takim jak ja..Wtedy bym wyjechała do Ameryki, do mojej cioci. Wiec to taki, siaki post. Miałam pisać o grze, ale gdy poczytałam komentarze to..Smutno. Podzielcie sie komentarzami pod tym postem, napiszcie co myślicie jak najszczerzej o takich jak ja. To paa..
                                                             Karola bez loga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz