Poradniki

środa, 17 czerwca 2015

Aktualności na MSP + Sorry.+Oceny ^_^

Witam was kochani, no to się troszkę rozpiszę. No więc przepraszam za moją nieobecność, nie wiem czy się domyślacie ale oczywiście chodzi o SZKOLE. Musiałam poprawić ze cztery 3... Chodziarz  poprawiłam, to zostały jeszcze dwie... Nie mam pojęcia dlaczego ostatnimi czasy jadę na samych trójach, nawet babka od polaka mnie opierdzieliła, że się nie uczę na kartkówki a one w naszej szkole zdarzają się dość często.  Nie pojmuje z testów  dostaje 3 a z odpowiedzi 5? Nie pojęte. No więc przedstawię wam moje oceny:
1.Polski-3 :(
2. Matematyka - 4 ( po dłuższych bojach z matematyką albo z nauczycielem? Wkońcu się udało)
3. Przyroda - 5 (tu nie miałam wątpliwości) 
4. Historia - 4 (Zawiodłam w tamtym roku miałam 5)
5. Religia - 6 (bez komentarza)
6. Angielski - 4 (poprawiane)
7. Technika - 5
8. Muzyka - 4 (tu nawet nie poprawiałam nie umiem śpiewać chociarz cały czas to robię)
9. Plastyka- 5
10. WF- 5
11. Informatyka- 5
Zachowanie: Poprawne (3) HAHAHA! To przez te  głupawki na matmie XD 
No więc moja średnia jak widać uboga bo tylko 4.42 :D
Na szczęście mojej mamusi to nie przeszkadza powiedziała, że to moje życie i jak mi się nie uda to moja sprawa :)
Teraz już wróćmy do MSP a mianowicie postanowiłam uwzględnić kilka aktualności... Zapraszam .


1. Nowy ekran startowy.

2. Pokoje rozmów.


Dziś to już wszystko.
Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz