Poradniki

wtorek, 23 czerwca 2015

Brak WENY!

Więc to nie będzie jakiś szczególnie ważny post. Poprostu osatnio mam takiego doła i wogule. Ne jestem  nawet w stanie podnieść się z łóżka. Dziś jak mi sę nudziło nagrałąm pierwszy mów odc na YT. O stardoll może o MSP też coś nakręcę.



No i nie mam pojęcia co mam napisać...
Może:
ZAdawajcie pytania, to zrobę Q&A bo cóż innego. Czekam do piątku to odrazu napiszemy o końcu roku i Wakacjach.


No i może napisze dlaczego mam takiego doła:
POPEŁNIŁAM BŁĄD!
Chciałabym go wymazać ale to nie możliwe no i cóż można powiedzieć.

Może dodam kilka moich ulubionych pioseneczek.

1. Love me like do (Z filmu 50 twarzy greya Flm idealny dla zboczeńców takich jak ja!)


Nie chce mi się pisać więc poprostu dodam nie męczncie mnie!


























PA!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz