Poradniki

niedziela, 14 września 2014

Regulamin czatu

Hejeczka ^^ Więc zrobiłam regulamin chatu dlatego, żebyście znali oto właśnie mojego bloga regulamin czatu. a co do bloga, jak ci coś się nie podoba pisz do mnie na pocztę na msp, lub na email: KimkamaMSP@interia.pl lub na samym dole bloga jest zakładka kontakt. A więc,
                         REGULAMIN CZATU
-Nie przeklinać: Jeśli przeklniesz przeproś za każdym razem, jeżeli nie będziesz dostawać kicki a jeśli cały czas będziesz przeklinać ban na 1 godz a znowu później będziesz ban na więcej czasu..
-Grozisz mi: ban na zawsze jeśli mi lub innym grozisz
-Obrażasz mój blog lub innych: Ban na 2 dni/5 godz
-Przekupisz kogoś: ban na zawsze lub 1000 dni
-Pytasz się o dane: ban na zawsze
-Podajesz się - Ban na 1 dzień a jak za kogoś poważnego np policję ban na zawsze.
I takie tam.. Pozdrawiam! Pa! ~Kimkuś

2 komentarze: