Poradniki

czwartek, 2 kwietnia 2015

Poradnik dotyczący bloga #2 Jak dodać muzykę na bloga?

Cze. Cze? Yyy, cze. Tak, cze. NIE! Nie cze. a może i cze, trudny wybór trudna też decyzja, hmm.O, CZE! Jesu, Karola, ogarnij sie troche, no ale CZE wam. To druga seria Poradnika dotyczącego bloga. Jak dodać muzykę na bloga? Taką:
<kliknij aby powiększyć> 
To bardzo proste. Wchodzicie w tą stronkę:  scmplayer.net
Później macie takie coś: 
Wybieracie jak ma wyglądać okienko z muzyką. Jeśli wybrałaś, to klikasz "Next" 
Czerwona ramka - Wpisz tytuł piosenki np chcesz wstawić piosenke pod tytułem "Justin Bieber - Baby" To wpisujecie "Justin Bieber - Baby" 
Niebieska ramka - Wpisujecie link do tej piosenki kopiujemy jak ktoś nie wie:
Tylko to ma być link z piosenki a nie gry bo będzie błąd. Powinno to tak wyglądać:
No i uzupełniamy reszte tych piosenek.. Jak już mamy no to klikamy "Next" I mamy takie coś:
Auto Play - Automatyczne odtwarzanie. Ja to mam. Nie trzeba się meczyć i naciskać. 
Odtwarzanie losowe - że np ustawiłaś piosenki Justin Bieber coś tam coś i one będą się odtwarzać losowo. Jak tam chcecie, obojętnie.
Tom domyślnie - Ja mam 50 ileś. Nie jest głośno ani cicho. Ale i tak niektórzy mogą poprostu przyciszyć/podgłosić głośniki..
Umieszczenie odtwarzacza bar - Top znaczy że muzyka będzie na górze jak ja mam, a druga opcja że na dole.
A ostatni to nie wiem. Sami coś tam pokombinujcie..
Później klikamy "Done" i wyskakuje takie coś:
Kopiujemy te dziwne napisane rzeczy, i wklejamy do naszych dodatków w układzie. Proste? Proste!
To chyba na tyle..A i ostatnio mało komentujecie. Komki! c;



1 komentarz: