Poradniki

niedziela, 19 kwietnia 2015

#1 25 faktów o mnie +

Hej! Tutaj Karola. Nie wiem czy dużo  o mnie wiecie,  ale co tam..25 faktów o mnie.
1. Mam na imie Karolina
2.Mam świnkę morską, Pusie
3. Mam facebooka i aska
4. Kocham śpiewać
5. Kocham muzykę
6. I love BTR oraz Nightcore
7. Marzę, aby na wakacjach być tam:
Grand Canaria w Hiszpani, tam gdzie kręcą pamiętniki <3
8. Jestem mulatką
9. Mam czarne oczy i włosy
10. Nie mam przyjaciół
11. Jestem zakochana
12. Miła
13, Czasem poniża słabszych od siebie
14. Boi się dużo rzeczy
15. W domu gra na kompie i ogląda telewizor
16. Nie lubi szkoły
17. Lubi matmę i wf
18. Mam ciocie z Ameryki.
19. Chcem wakacje. (Dlatego zrobiłam odliczanie do wakacji xd)
20. Nie wiem czy kiedys to powiem..
21. Na śniadanie jem płatki
22. Lubię schabowe 
23. Nie wiem co.
24. Nie nawidzę osób z mojej klasy 
25. Jestem najlepsza z klasy.
Chcecie taką serie? Dowiecie sie wiecej o mnie bo na przykład jedna osoba nie bedzie wiedziała że lubie Big Time Rush i mi napiszę "Big Time Rush to wielkie gówno! Co nie? Pośmiejemy się razem?" To ja się zdenerwuję ze ktoś poniża to co ja lubię. 


2 komentarze:

  1. Też jestem najlepsza z klasy xdd Mam średnią 5.64 a ty? ;33 Moja klasa to klasa wariatów ;D No po prostu się z nią nie da. Ale z muzyki i z plastyki mamy naj naj naj naj naj lepszego nauczyciela ;p Żartujemy se na lekacjach, a na przyrodzie gadam na głos jakieś głupoty (bez zgłaszania się) xDD Dziwi mnie, że nie dostałam jeszcze uwagi ;OO Heh.. Ale się rozpisałam xDD
    -Kapi ;33 (SilverSnow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 5.43. Trochę mniej. Moja też. xD Ale ja raczej jestem taka że nie krzyczę pod czas lekcji, grzeczniutka ja, haha.

      Usuń