Poradniki

wtorek, 7 kwietnia 2015

Jak kupić unikaty na MSP?

Cześć z tej stronki, Wiktoria. Jak tam po świętach piszcie komy ;)
Mam dziś jakąś gupawkę i dlatego, coś co śpiewam od rana...


Latam po podwórku, w worku (takim na zborze) i śpiewam ,,Mam tę moc" i chyba spodobało się to mojemu sąsiadowi, którego pozdrawiam chociaż on pewnie tego nie czyta ma z 80 lat także-Nie jestem pewna czy umie włączyć komputer XD

Ale do tematu, razem z moją koleżanką Weroniką z którą także prowadzę bloga mspijaa.blogspot.com szukałyśmy unikatów aż wreszcie nas olśniło. Więc zacznijmy.

1. Wchodzimy w sklep z ciuszkami.
2. Wchodzimy w motywy i wybieramy ostatni motyw.

(to jest konto Werci także nie zwracajcie uwagi)

3. Prawą strzałeczką jedziemy na koniec tego motywu, tam powinien pojawić się kolejny motyw. zaraz dam załącznik.


4. Wybieramy jakiś unikat i kupujemy ;)

To tyle na dziś myślę, że wkrótce  dodam looks z unikatów.



1 komentarz: