Poradniki

wtorek, 21 kwietnia 2015

Jak to prowadzić bloga? + Jak mieć animkę w filmie której nie mamy? + Loga!

Puk puk, kto tam? Karola. No woow, ale śmieszny żart. Niektórzy z was się pytają 'Jak to prowadzić bloga?" "Jakie to uczucie?" "Co sie tam robi?" Więc w tym poście pokażę wam, jak to prowadzić bloga.
1. Trzeba wymyślać posty! To czasem jest meczące.."Może jak kupić unikaty? Niee, to już robiłam.." Wymyślać posty! Serie! Żeby czytelnikom się nie nudziło..O sztuczkach MSP? O czym?
2. Jak wygląda, jak się piszę posta:
 Tak wygląda, jak piszę tego posta.
3. Trzeba od czasu do czasu zmieniać wygląd bloga! Ja na przykład co miesiąc.  Ale nie tylko, logo, muzykę, dodatki, itp. To nie takie łatwe. Pst, za kilka dni zmienię wygląd ale nie powiem za jaki.
4. Trzeba prosić o nowych redaktorów, odpisywać czytelnikom itp.
5. Nie wiem co napisać, na razie tylko tyle.
Chyba się już dowiedzieliście trochę jak to prowadzić bloga, jakie to uczucie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Jak mieć animkę w filmie której nie mamy?
UWAGA! To działa tylko w filmach! 
1. Wchodzimy w miasto filmów, klikamy "Film" I nowy film.
2. Wybieramy MovieStar (Na przykład ja wybrałam Lolinkassi bo ma dużo animek xd)
3. Klikamy tamtej osoby animki 
4. Są wyświetlone animki tamtej osoby, i okrążamy tamtą Movie Star 
5. I już mamy tej osoby animki! 
Proste? Proste! Sorki że taki krótki post..No trudno. To pa. Ale z/w, ide sobie zrobić logo xd 
Super, piękne <33   Wakacje w lesie to dziwne, fioletowe owoce też dziwne. A uciec z wakacji, raczej nie wypada xd I Ta Movie Star taka specjalnie biała. 
A teraz loga! Tylko 2.
Logo dla 1frugusia1 
Chyba oto ci 1frugusia1 chodziło, co nie? Bo ja tam nie wiem. Ale według mnie logo ładne, bajkowe..
Logo dla $wetty: 
Dla mnie spoko. MovieStar nic nie widzi, i nie wiem gdzie jest. A nagle lata! Hihi.
Nie miałam pomysłu. 
O kuźwa, zapomniałam napisać nicku. Przepraszam. O tej porze jestem wyczerpana, a logo dla frugusi robiłam rano. To pa? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz