Poradniki

piątek, 24 kwietnia 2015

Moje sposoby na StarCoins!

Witam tu znowu Wiktoria!
Karola, wytłumaczyła mi wszystko i teraz postaram się dawać posty częściej.
Oczywiście mnie też trzeba zrozumieć, że szkała nie daje nam żyć!


Ale do tematu chciałam Wam przedstawić kilka sposobów na SC.
Zapraszam...
1.Wymiana filmami                                                                                                                                  Wymiana filmami również jest BARDZO dobrym sposobem, aby zarobić dużo sc i fame. Najlepiej wymieniaj się po 15/20 filmów/seków jeśli ktoś ma ochotę i czas to może więcej. Ja mam 10 sekundówki jeśli ktoś chce się wymieniać to piszcie na moja pocztę :D. Pamietaj aby nie oszukiwać, dawać 5 gwiazdek i komentarze. Tym sposobem możemy naprawdę dużo zarobić. 
2.

3. Kupowanie vip                                                                                                                                     Poprzez kupowanie vipa za prawdziwe pieniądze dostaniemy sc ;) To chyba jasne XD

4.Oszczędzanie                                                                                                                                           Nie wydawaj sc na niepotrzebne ubrania, meble, zwierzaki itp. Czy nie lepiej jest pozbierać sobie na takie porządne zakupy ? i kupić komplet ciuchów, mebli itd. w całości ? ja zawsze zbierałam wyznaczoną sumę sc np. 5 tyś na ubrania zbierałam i kiedy uzbierałam kupowałam :). 

5. Konkursy                                                                                                                                              Polecam też branie udziału w konkursach, masz szanse wygrać vip, diamenty i sc jeżeli wygrasz oczywiście xd.

6. Gry                                                                                                                                                           Na grach najlepiej zarabia się fame, ale sc również. Najbardziej polecam Wam grę Quiz. Dlaczego? Dlatego bo jeśli zagrasz parę razy/ paredziesiąd razy to będziesz znać praktycznie większość odpowiedzi, a jeśli znasz odpowiedzi to wygrywasz. Im dłużej grasz w Quiz tym lepiej idzie Ci zapamiętanie odpowiedzi i wygrane. Ja znam już większość odpowiedzi, dlatego jak mi sie nudzi czy chcę zarobić sc czy tam fame to gram w Quiz ;). 

7. Opieka zwierzaków :                                                                          Chodzisz po pokojach moviestar które mają zwierzaki, opiekujesz sie nimi i zyskujesz sc mało, ale przy trochę dłuższym spędzeniu na to czasu możemy sporo zarobić. Ja mam w pokoju jak na razie 4 pupile :)                                             


8. Oglądanie dużo filmów :                                                                                                                       Po prostu oglądając dużo filmów zarabiamy dużo ;), najlepiej oglądać 10 sek wtedy jest szybko i dużo sc. Za jeden obejrzany film dostajemy 10 sc. 

9. Kręcenie kołem fortuny :  

Instrukcja XD :
1. Zaloguj się na swoje konto
2. Kręć kołem fortuny :D                                                                                                                   

10. Zapraszanie znajomych przez email :                                                                                              To nie jest skomplikowane :D... Wystarczy zaprosić znajomych przez emaila XD, wtedy dostajemy 200 sc jeżeli znajomy zobaczy wysłanego emaila od Ciebie i osiągnie 6 level to Ty otrzymasz 200 sc :)









To chyba już wszystko!
Na tyle PA!

1 komentarz: