Poradniki

środa, 1 kwietnia 2015

Nowa Redaktorka + Kilka faktów o mnie ♥

Witam serdecznie z tej strony!-Wiktoria czyli nowa redaktorka bloga♥
Karola zaprosiła mnie do prowadzenia bloga...Jest superową osobą nie znając jej odrazu można się domyślić, że jest no...Superowa.
Ja dostałam od mojej przyjaciółki konto kamilka100!
Zapraszajcie :)
Oto ono:
Więc, może zacznę ot przedstawienia się :)
Imię: Wiktoria
Wiek: 12 lat *Ależ ja jestem stara XD
Więc moja pasja to moda, mój lubiony kolor to czerń. Mam papugę Fione jest zielona.
Interesuję się też gotowaniem.
Nie lubię nauki mam złe oceny najbardziej znośna jest  chyba ortografia.
Moja ulubiona piosenka to: 

Meghan Trainor Is ALL ABOUT THAT BASS! 


Moja mama twierdzi, że mam ,,Nierowno pod kopułą" XD.
Jak miałam 5 lat miałam chłopaka Piotrusia, mojego sąsiada ale on mnie w pierwszej klasie zdradził z Zośką XD

Mój ulubiony serial to: Barwy Szczęścia, Powodzenia Charlie, Jessie i Talianka

Mój ulubiony film--Shrek?


Kocham, wprost kocham

  babeczki ♥

Nie wiem dlaczego ale od mojego dzieciństwa nie ma dla mnie nic piękniejszego niż kolorowe babeczki kto kocha babeczki-Komentarzyk☻
 

Mieszkam w Małopolsce na wakacje zazwyczaj jeżdżę w góry... Mam babcie niedaleko Tatr kocham tam jeździć jest tam tak cudownie przede wszystkim zimą. A zakopane nie wyobrażam wakacji bez Zakopanego.


Nie wiem czemu ale lubię dodawać zdjęcia poprostu moim zdaniem to urozmaica posta.
Jestem redaktorką nietylko tego bloga ale również bloga mspijaa.blogspot.com
Lubię śpiewać chociaż nie mam najlepszego głosu ;)

Mam  brata, niestety ma 6 lat i jest mega wkurzający. Zabiera mi kabel od internetu, bije mnie kiedyś ucioł mi włosy. Wyglądałam jak jakaś gupia.

Nie wiem co mogę jeszcze napisać.
Chciałam jeszcze powiedzieć, że Mega się cieszę, że jestem redaktorką tego bloga, bo on jest naprawdę super...

Pozdrawiam





Wiem nie umiem robić loga ;)


4 komentarze:

  1. Super post i to prawda baaardzoo kochasz babeczki XD

    OdpowiedzUsuń
  2. HAhAHAAHAHAHAH-Tak to wszystko to czysta prawda :) ty nawet na ścianie masz tapete z babeczkami.
    I masz nierówno pod kopułą!

    OdpowiedzUsuń