Poradniki

piątek, 10 kwietnia 2015

Nowy konkurs! + Szukam redaktorów.

Cześć! Tu Karola, pisze z tableta więc sorry za błędy. Post będzie o nowym konkursie który nie pamiętam jak się nazywa..I
Love BTR <3 Dobra, może logo jak znajde. O kuźwa, muszę iść na komp.
.
.
.
Dobra, jestem. Logo konkursu: O mamuniu! Właśnie zdobyłam 21 level. Dziękuje ♥ Dobra, logo:
Hm..Ładnie się prezentuję. "wiosna sen" mi przetłumaczyło tłumacz google. No co można powiedzieć, fajnie się prezentuje. 9/10. Powinno być bardziej oryginalne.
Ubrania: 

Big Time Rush - Like Nobody's Around 
Kurde, co ja mam z tym BTR.
Nie noo..czemu 3 zdjęcie nie chcę mi się przesłać. Trudno..Dużo ubrań jest ze starych konkursów..Tam ta bluzka na 1 zdjęciu w kwiaty za 600sc to ze starego konkursu o wiośnie..Na przykład. Ocena 7/10.
Animacje:
 Playing Ukelele: odtwarzanie Ukulele (?)
                                                     VIP: Nie VIP
                                                      Cena: 550:
                                                       Kategoria: Zabawa i czad
                                                       Opis: MovieStar CHYBA siedzi na pieniu drzewa gra na gitarce i ogrzewa się ogniskiem ognisko to ja, mam sukienke z ognia XDD Sack rase: Skakanie w worku
                                                      VIP: Nie VIP
                                                        Cena: 650 sc
                                                           Kategoria: Sport (Też by mogło być zabawa & czad, ale tak też moze byc)
                                                                 Opis: MovieStar siedzi w worku i skacze?Croquet fun: 
Croquet zabawy
                                                         VIP: VIP
                                                          Cena: 500
                                                             Kategoria: Dzikie i zwariowane (może być)
                                                          Opis: Movie star chyba gra w golfa
Resztę już nie oceniam, nie chcę was zanudzać. To by mi zajeło godzinę.
Animki spoko. 10/10.
 
 
Rzeczy słabe oj słabe. Jakiś koszyk po 700 sc? Gitara po 500? Tu również jest dużo rzeczy ze starego konkursu..6/10,
SUPER! PIĘKNE! I na dodatek takie tanie! I na dodatek..Nie VIP! Polecam!!!
SUUUUUUUUUUPER! Tyle rzeczy, a tylko po 500 sc! Nie VIP!
Z tłami to modzi się postarali..100/10. Żartuje, 10/10.
Ogólna ocena: 42/50.
Modzi mogli jeszcze  popracować nad tym konkursem ale spoko jest. A teraz informacja.
Szukam redaktorów. Max 4. Piszcie w komentarzach swój nick na msp i coś o sobie..To pa?




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz