Poradniki

sobota, 11 kwietnia 2015

#3 Wywiad - Wywiad z kapustą!

Hej. Tu Karola. Więc dzisiaj będę robić wywiad z kapustą, czyli SliverSnow!
Kapi- Sliver Snow Ja - Ja.
Ja-Masz idole na MSP? Kapi- Tak głównie to jest Lady Zanetka . zainspirowała mnie tworzeniem pięknych filmów z morałem :)
Ja- Pamiętasz kto był pierwszy w rankingu na początku gry? Kapi- Kiedy ja zaczynałam grę była pierwsza ALAKINGA więc tak pamiętam ;3
Ja-Na ile procent lubisz MSP? Kapi- 97 wolę stareę ;33
Ja- Jesteś sławna na MSP? Jak tak, z jakiego powodu? Kapi- Nie xdd
Ja- Ile czasu około siedzisz dziennie na MSP? Kapi- W weekend jakieś 2-4 godziny XD A w tygodnu 1-2 godz XD Chyba, że nie mam czasu ;C 
Ja- Co najbardziej lubisz w tej grze? Kapi-Tworzenie filmów, kreatywnosć jaką można wyrazic przez tą grę. I jeszcze forum XD 
Ja- Czy często zapraszaja cie osoby 0-3 level? Kapi- Nie, tylko 2 razy. a tak to większe levele ode mnie xD
Ja-Spotkalas sie z osobami co cie obrazaja poprzez zazdrosc? Kapi-Tak wiele razy na wielu kontach
Ja-Ktoś ci próbował ukraść konto? Kapi-Na koncie katty noir 1 ktoś mi sie wkradł i ukradł duzo żeczy jak serca na noge ale nikt nie pisał do mnie wiec jakby nikt nie prubował
Ja-Ktory level najbardziej cie denerwował? Kapi-24
Ja-Wierzysz w noc hakerów? Kapi-Wolę o tym nie gadać ;/ 
Ja- Masz bloga? Kapi-Nie xd
Ja- Planujesz byc na MSP sławna, chcesz tego? Kapi- Nie wiem chyba nie, nie chce tyle zaproszeń poczty itp :C
Ja- Chcesz jeszcze coś powiedzieć? Kapi- Nie xd papa pozdrawiam widzów bloga i kimkuś :*
Dziekuje za wywiad! świetnie ci poszło C: A i szukam redaktorów na bloga. Tym razem bez loga, pa.
~Kimkuś

1 komentarz: