Poradniki

środa, 1 kwietnia 2015

Poradnik dotyczący bloga #1 Jak zrobić fajne tło?

Czee. Tu ja. Karolina. A kto by inny? Nikt. Nie ma takiej osoby. Więc pewna osóbka czyli Julawf więc dla niej zrobiłam serie "Poradnik dotyczący bloga" a i nie chcę robić odrazu jak zrobić muzyke, chat itp jednocześnie no bo od tego są serie..A teraz jak zrobić fajne tło? Najprzykład takie jak ja mam:
Jak zrobić w miare takie?
1. Wchodzicie w MSP i klikacie "Miasto filmów" i arty. I stwórz arta.
Dodajemy np 4 ludzi (ile chcecie) Nie dodajemy napisu! Wybieramy gdzieś takie tło:
Teraz wchodzimy w tą stronke: sumopaint.com
I tam się pojawia ta stronka ale nie pobieramy tylko klikamy "Try Online" 
W rogu jest flaga, mozna zmienić ją na Polską.
Więc dodajemy obraz:
Znaczy klikamy "Otworz z mojego kompa" 
I pojawia nam sie obraz
Więc klikamy taką magiczną różdzke "Ale jaką?!" O taką, magiczną:
I teraz tak: mamy zaznaczoną tą różdżke  i klikamy w tak: 
Po czym klikamy na klawiaturze przycisk "Delete"
Dla niewiedzących:
Tylko taka klawiature znalazlam noo..
I wychodzi nam takie coś:
I klikamy to zeby te tlo zniklo tamte fioletowe. Jak już mamy to klikamy to:
I sobie tam edytujemy i takie tam.. I wychodzi nam np to:
I teraz dodajemy oczywiście napis! 
I zapisujemy na dysku twardym, i mamy zrobione tło! ;D Proste - proste! To..Pa? 






3 komentarze: