Poradniki

piątek, 24 kwietnia 2015

Pytanko?

Hej, Kochani. Dziś nie będzie jakiś ważny post poprostu mam do was jak i do kimkamy pytanie, które może wiele zmienić. 

Czy podobają wam się moje posty? 

Chodzi o to, że już sama nie wiem czy pisze fajne posty czy głupie?
I czy nie jestem tak zwanym śmieciem, który tylko zanieczyszcza bloga swoimi pierdołami.

Tak jak już wspomniałam to dotyczy też kimkamy bo czy chcę czy nie chce to ona jest administratorką bloga, i może wstydzi się czy coś.
Ale i tak dobrze, że jeszcze mnie nie wywaliła ;)

Jeśli już jesteśmy przy pytaniach...
 Mam zamiar (jeżeli zostanę) zrobić serię Q&A w której to wy zadajecie mi pytania.
Mam nadzieję, że ktoś zada jakieś pytania. 
Piszecie na MSP lub (lepiej ) w komentarzach.
Na msp to oczywiście kamilka100!
 To na tyle na dziś...
PA!
P.S. Jak się podoba nowe logo?

3 komentarze:

  1. Oliwko, mów na mnie Karola/Karolina itp. (; Podobają mi się twoje posty, spoko są,ale mogłabyś je dodawać częściej. Tak gdzies min. Po 3, 4 dni. Możesz jeszcze zrobić takie ciekawe posty. I jeszcze troszke sie wyluzować, hihi. Logo supcio. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok będę się starać je dodawać częściej. Ale wiesz ja ostatnio mam sporo nauki wiec to też nie jest takie łatw ale postaram się zrobić wszystko, żeby było dobrze dziś jeszcze coś napisze

      Usuń
    2. Oczywiście nie karze ci pisać postów co 1 dzień, po prostu jak najczęściej jak możesz, nie zmuszam

      Usuń