Poradniki

sobota, 18 kwietnia 2015

Jak mieć dużo ciuszków na MSP?+ Crazy and silly the whole self - life is beautiful♥


Witam, Kochani sorrry...Za moją długą nieobecność nie miałam czasu przegotowuję się do konkursu o Tadeuszu Kościuszce  i nie wyrabiam,  wczoraj były urodziny mojej przyjaciółki 'i byłam na imprezce u niej.
Była jumpreza-ooo!
XD
Ale dziś postanowiłam nadrobić zaległości postanowiłam złączyć dwa posty czyli poradnik i taki mini dodatek o mnie  o moich marzeniach.

No to zaczynamy, a tak apropo kto oglądał wczoraj Shreka 3?







Więc : Jak mieć dużo ciuchów na MSP ?

1. Tworzymy nowe konto.

Chyba karzydy wie jak to zrobić ale dla tych niepewnych...

Nie jest to jakiś ideał ale tylko to znalazłam XD

2. Staramy się wbić lvl 6 robiąc zadania, avadars i wogule. oglądamy filmy i wszystko co się da aby mieć dużo sc. Możemy również kupować ciuchy które nam się podobają.

3. I poprostu przesyłamy je na nasze konto główne.

Czyż nie proste?

Nie trzeba zmieniać- E' maili ani nic!
To tylko hacki innych moviestars, kóre są chytre na konta biednych moviestars.

A teraz wracamy do mnie...
Więc chce być z Wami czytelnikami jak jedna wielka rodzina, chce żebyśćie wiedzieli o mnie więcej niż moja mama ;)

No więc chyba zacznę od rzeczy które już wiecie,
Mam na imię WIKTORIA nie Kamilka, to tylko nick na MSP bo to jest stare konto mojej przyjaciółki które ona dostała.
Więc  dla jasności WIKTORIA nie Kamila : )
Ostatnio z moją najlepszą przyjaciółką Weroniką, przychodzimy do sb i sobie śpiewamy na karaoke party, raz miałam 5067-OŁ JEEE XD

Jaramy się Francuzkimi piosenkami...
Wera chce kiedyś jechać do Paryża i  jakoś tak pomału mnie tym zaraża.








Te piosenki ja po prostu kocham♥

A teraz takie trochę tajniejsze rzeczy...Mrrr♥

Więc czasami przeglądam sobie 13 latków na necie...
A ten to jest mój chłopak tyle, że on jeszcze  o tym nie wie XD


HiHi...♥

Więc teraz, powiem o tym o czym marzę....

Chce jechać na księżyc...




Wiem, jestem trochę głupia, chwila BARDZO!
Ale no ja chce być jak Juri Gagari (nie wiem czy tak się pisze ale dostałam gupawki i może zrobić się dziwnie ;)


                                                       Gagarin♥








Jedziemy dalej, chce mieć limuzynę mnij więcej taką jak morze Bałtyckie....


AAAAAAAAAAAAA...No i chce płynąć przez ocean Spokojny...♥

I oczywiście chcę jechać do Honolulu, niektórzy twierdzą, że to jest wyspa dla nienormalnych ALE to jest tak naprawdę przepiękne miejsce ♥






No i...?
ŁYSO WAM?



SZCZERZE?
Nie mam zielonego pojęcia co to jest ale dodam orginał...XD


Ale tors!

XD

To będzie chyba na tyle bo mama każ mi wyłączyć kompa, ahh te mamusie...♥


2 komentarze:

  1. super. kocham wasz blog ;333 super post ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się!
    Ale on jest MÓJ!!!!!!!!!
    Zabije!

    OdpowiedzUsuń