Poradniki

środa, 8 kwietnia 2015

#2 Wywiad - Wywiad z księżniczką Zochą!

Hej. Tu Karola. Ostatnio nie było postów więc go piszę..A teraz wywiad z RudąZochą!
K- Karola (ja)
Z- Zośka
K- Dlaczego zostałaś księżniczką? Z- No urodziłąm się w rodzinie królefskiej i tam mnie wychowywali moi rodzice ogrowie jestem księżną Wsi i miast i całęgo świata oras MOFIE STRUP PLUTON!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
K- Dobrze ci być księżniczką Zosią? Z-Traktują mnie jak KRÓLA JULIANA
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 K-Zostaniesz kiedyś królową? Z-Jak już matka umrze to tak 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
K-Jesli byś była królową, to jakie zmiany byś zażądała? Z-####### łądniejsze babyy ode mnie (których nie ma) by zcieły głowy sobie
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 K-Miałaś kiedyś osoby które ci zazdrościły? Z-Każdy mi zazdrości mojej urody i władzy  
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
K-Czy twoi przyjaciele z MSP są dla ciebie mili? Z-Moi poddani są wpożądku wilbią mnie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
K-Chcesz jeszcze coś powiedzieć? Z-Tak.GŁOSUJCIE NA MNIE NA WICE P [REZESA ######### I IDE BUZI - BUZI MÓWIŁĄ DLA WAS KSIEŻNA ZOFIA PIERWSZA.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzięki za wywiad, Zofijo. Może dzisiaj z edytuje ten post i jeszcze coś napisze wiec zagladajcie. Pa!
Nowe logo, hihi. Ten ludek XDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz