Poradniki

czwartek, 2 kwietnia 2015

Jak zrobić dobry post/blog?

Witam, to ja Wiktoria dziś chciałam opisać jakiś poradnik, więc wymyśliłam kilka zasad,, które pomogą Wam pisać naprwde dobre posty. Ja miałam kiedś bloga swojego ale nie o MSP, nie przestrzegałam zasad i mój blog był słaby.
Więc teraz chcę pokazać Wam co musicie robć aby wasz blog był ,,Super".

Więc co do bloga:

  • Zadbaj o wygląd bloga, wybierz odpowiedni szablon, oraz zrób dobre tło (jeżeli macie problem ze zrobieniem tła to znajdiecie poradnik jak to zrobć- tutaj.  Urozmaićcie również pasek/paski boczne różnymi gadżetami ale nie przesadźcie.
  • Dostosuj również kolor czcionki w ustawieniach zaawansowanych.
Co do postów:

  • Nie pisz tytułów typu Nic. Pisz posty, które pomagają np. Jak dodać muzykę na bloga takich haseł wyszukujemy np. w internecie. Jeżeli piszecie posta dla sałych czytelników dodaj kilka tematów tak aby urozmaicić swój wpis.
  • Nie pisz krótkich bezsensownych postów, typu : Dziś postów nie będzie. I co to jest niby krótki wpis niestety nie to nie jest post to jest zdanie. Jeżeli wiecie, że nie napiszece np. Jutro posta to napiszcie w poście poprrzednim dużą czcionką.
  • Dodajcie dużo zdjęć ale nie przesadzajcie.
  • Nie klnijcie w poście.
  • Nie dodawajcie wpisów, które mogą kogoś obrazić tym sposobem możecie stracić czytelników.
  • Na koniec posta (chodzi tu konkretnie o blog o MSP) dodajcie logo ze swoim nickiem na MSP.


To jest chyba już wszystko co dziś miałam do powiedzenia. Czy zaszczycicie mnie komentarzem i oczywiście zaznaczajcie Czy post był interesujący a może zabawny?

P.S. Kto ma już wielkanocnego bonie, ja już mam ☻

4 komentarze:

  1. Mnie troszkę denerwują te napisy MSP:( Ale ogólnie blog fajny :)
    Zapraszam do mnie:
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com
    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://magiczne-msp-paula.blogspot.com/
    Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń