Poradniki

piątek, 26 czerwca 2015

Hot or Not 1♥

Hej, moje miśki!  Dziś postanowiłam zrobić kolejną serię, którą jest ,,Hot or Not"
Wakacje o Boże jak ja się cieszę, że nareszcie znajdę chwilę odpoczynku. Niestety z mojej strony postów nie będzie przez dwa tygodnie zaczynając od dziś. Bardzo kama cię przepraszam, ale jadę nad morze i nie mam możliwości pisania postów mam jedną prośbę Nie wywalaj mnie z bloga przez ten czas.
To tyle, więc przechodźmy do tematu.
Dziś będziemy mieć zaszczyt oglądać looki: Kathey.

Kathey
1. Włosy całkiem ładne ja osobiście często się tak czeszę. Oceniam na 10/10

2. Twarz Bez komentarza 10/10

3. Dodatki tak jakoś te kolczyki mi nie pasują, wisiorek całkiem spoczko 8/10

4. Bluzeczka  no nie wygląda to źle ale...No nie wiem 9/10

5. Spodnie Co do spodni nie mam wątpliwości, że gdyby dała tu inne to...nie było by 10/10

6. Buty bardzo lubię te buty, pasują do wszystkiego 10/10

Razem:  57/60


W przypadku tego looka nie mam najmniejszych wątpliwości:
Razem: 60/60



Wszystkie looki są bardzo ładne, tak jak blog. Tu nie chodzi o podlizywanie się, tylko sprawiedliwa ocena.



1 komentarz: