Poradniki

środa, 19 sierpnia 2015

...

Hej kochani, to nie będzie ciekawy post ani wesoły też nie. Ja... ostatnio mam dużo planów i postanowień na lepszą zmianę. Postanowiłam, że w nadchodzącym roku szkolnym poprawię się z ocenami i będę miała średnią 4,75. Od wczoraj mam też postanowienie aby schudnąć do 35 kg i codziennie wstaje o 7:00 i biegam po 2 kilometry,w  sumie to nawet jest spoko, jest się rano takim rześkim i pobudzonym do działania! Ale koniec o tym. Chciałam was wcześniej powiadomić iż będę pisać tylko do końca wakacji. Jeżeli kama będzie chciała postaram się poszukać jakiejś redaktorki. Tak mi przykro bo muszę przyznać, że bardzo związałam się z tym blogiem i bardzo polubiłam Karolinę.  Będę Was tu odwiedzać w wolnych chwilach. Bardzo ale to bardzo przepraszam, że tak nagle wyskakuje z taką niespodzianką ale spróbujcie mnie zrozumieć 5 klasa to była jakaś porażka miałam tak niską średnią, że się w głowie nie mieści.  Jutro prawdopodobnie będzie post jak by nigdy nic.
KOCHAM WAS...♥

5 komentarzy:

  1. Nie bardzo rozumiem...Ty...Odchodzisz? Jestem bardzo zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostaje do końca wakacji. Chyba nie potrzebna ci redaktorka taka jak ja beznadziejna...

      Usuń
    2. Nie jestes beznadziejna. Jestes super. Ale przynajmiej do konca wakacji...

      Usuń
    3. Mogę zostać dłużej ale... odrazu mówię, że posty nie będą tak często. W weekendy i jak będę miała czas.

      Usuń
  2. pliss nie odchodz bardzo lubie twoje posty :(

    OdpowiedzUsuń