Poradniki

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Jak dobrze zacząć grę?

Cześć kochani dziś postanowiłam napisać poradnik z MovieStarPlanet..
Jak dobrze zacząć grę?


Jasną rzeczą jest chyba wejście na stronę moviestarplanet.pl    i klikamy Graj teraz.
Potem wybieramy płeć dziewczynkę lub chłopca
Dziewczynka:





Oto moja propozycja stylizacji dla dziewczyny. Co do ubioru można się jeszcze zastanowić.

Chłopiec





A to dla chłopca :-)

Nazwa użytkownika
Nie róbcie nick'ów typu WiktoriaAtłas2003   w jednej nazwę użytkownika podałam najważniejsze dane Imię Nazwisko oraz Rok urodzenia. Pamiętajmy! Że w internecie nie jesteśmy bezpieczni!
Podajcie nazwę np. swojego pseudonimu.

Hasło
Wasze hasło też powinno być oryginalne odradzam hasła typu VIP123 Bądźcie bardziej kreatywni!
ALE NIGDY NIE PODAWAJCIE NIKOMU WASZEGO HASŁA!  Możecie wpisać e-mail (klikamy w miejcie pokazane na załączniku poniżej)




W razie zapomnienia hasła będziemy mieli możliwość jego odzyskania.  Ja osobiście proponuję założyć sobie zeszyt do haseł ja taki mam ma on chyba z 3 lata i jest to dobry sposób aby nie zapominać hasła.

Co potem?
Po zalogowaniu na starcie dostajemy 200 sc w jednym z prezentów potem możemy wykonywać zadania mamy zapewniony 4 level oraz ponad 1000 sc. Gdy skończymy zadania możemy wykonywać zadania z Awards. Twórzcie filmy itp. 
Odradzam kupowanie VIP' a. Dlaczego?
Sama przekonałam się na własnej skórze, kupiłam VIP' a przecenionego za 4 zł na koncie miałam 62 zł. Ile mi zostało? 0 zł 
Pisałam do moderatorów ale nie odpisali do tej pory co prawda VIP na tydzień był ale co mi z tego jak 60 złotych mi zeżarło. To totalna strata kasy na którą wasi rodzice tak ciężko pracują.

Dziś to na tyle POZDRAWIAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz