Poradniki

piątek, 7 sierpnia 2015

Boso Przez MSP 3♥ Wielka Brytania+ Moje mądrości!

Elo miśki! O matko co to za powitanie kto teraz mówi ELO? Dobra przejdźmy do posta!!!  Mam dużo energii do pisania więc muszę to wykorzystać. Dziś pojedziemy do Angli/ Wielkiej Brytanii  takie eleganckie państwo. A będę miała o tyle ułatwioną sprawę, że wszystko oprócz movie star jest identyczne jak w Polsce więc nie wiem czy jest sens wypisywania wszystkiego.

MovieStar z najwyższym levelem


Takim to się chce grać! Level 80, prezentów masę a ja w życiu jednego prezencika nie dostałam :(  




A teraz może druga część posta czyli moje mądrości o Anglii, żeby rozluźnić  trochę tego POSTA!

No więc Profesor Wiktoria Atłas wie, że stolicą Wielkiej Brytanii jest LONDYN!

Ale odkrycie, to wszystko przez głupawkę! No ale może nie wszyscy wiedzą o Londynie?





Jestem w 90 % pewna, że to jest Londyn i ta wieżyczka to Big Ben~!  Kto by pomyślał, że ja taka mądra jestem!!!


To tu z przodu to mi Wieże Babel przypomina ale wątpię aby była ona w Londynie więc załóżmy,  że to jakiś zabytkowy kościół. A to takie kółeczko to się chyba London Eye nazywa? Tak ? Nie wiem!!!

Uuuu... Tutaj buzi buzi! A tej dziewczynce co się stało?



Słyszała a raczej czytałam, że Anglicy są uzależnieni od herbaty? Tak jak moja babcia może ona jest Anglikanką ? (Anglikanka? Co to za słowo?)



Jak to zobaczyłam to myślała, że to są czerwone mrówki...!!!! Ale oni mają zarąbiste  te czapeczki XD


Powiem wam, że bardzo lubię takie luźne posty... Jeżeli zechcecie będę pisała częściej!

Dziś to na tyle PA!


P.S. Post miał być jutro jest dziś! Nie ma za co!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz