Poradniki

środa, 26 sierpnia 2015

Wracam!+ OMG co tu się dzieje XD + Dziękuje

Wróciłam!!! Kto? Wiki Atłas...!
Jestem i zostaję z Wami moje miśki♥ Ten blog jest jedyny i nie powtarzalny! To nie będzie post o MSP ale ostatnio na wielu blogach, czytałam o powrocie starego MSP? I inne takie, nie wiem ile w tym prawdy ale oby tak było nowym użytkownikom ułatwiło by to lepsze poznanie naszego MSP a starym przypomnienie jak to było dawniej.
Ale dziś nie o MSP. To taki post o wszystkim i o niczym... Zauważyłam wiele zmian na blogu nowe redaktorki i wogule? Byłam zdziwiona i miałam takie wrażenie, że nie jetem  już tu potrzebna ale... JA  nie chcę odejść. Jestem jaka jestem i tyle powinniśmy być sobą nie zważając na innych.
I jeszcze chcę podziękować wszystkim za te komentarze:




Dziękuję, wszystkim anonimom i wogule, że mieli ochotę dać mi kopa do pracy i...
To tyle no co będę o głupotach pisała już wkrótce najprawdopodobniej jutro kolejny post.
BUŹKA!

4 komentarze:

  1. Ależ proszę :* Pisałam co uważam, bo poco pisać złe komenty, skoro i tak nic nikomu nie robi to, że ten blog tu jest. Mnie to uszczęśliwia :)
    Jak komuś się nie podoba to poco tu wchodzi?!
    Jesteś super i się nie martw :*
    Jeszcze wiele osób spotkasz! No cóż, takie życie ;(
    ♥♥♥
    Hejterzy są jacyś dziwni.. Jak się nie podoba to niech wyjdzie ;-;
    Oni po prostu muszą zhejować.
    (Sory jak są jakieś błędy)..
    -SilverSnow, Katty noir 1 [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej biedactwo nie umie się samo obronić tylko jakieś anonimy jej pomagają a po za tym my (jak nas nazwano) HEJTERZY będziemy robić to co będziemy chcieli i pisać co będziemy chcieli. Po za tym żyjemy w wolnym kraju i mamy prawo do własnego zdania. TEN BLOG POWINIEN SIĘ NAZYWAĆ Pani 8'latka i idioci...grają w MSP. Matko co to za nazwa Pani Pomarańczowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah XD SAM JESTEŚ ANONIMEM! Chyba nawet nie zauważył xd Powiedz tylko po co piszesz a Ci odpuszczę ����
      -SILVERSNOW, KATTY NOIR 1 [*]

      Usuń