Poradniki

wtorek, 18 sierpnia 2015

Witajcie Miśgi :) Dziś chciałam wam pokazać coś całkiem nowego przedstawię wam mój wywiad z MovieStar Pytałam o różne pytania kazałam rozważnie na nie odpowiedzieć Oto jej profil :
No i pytanie nr.1 :
Pytanie nr.2 : 
No i lece już po kolei :) 
Dziękuję bardzo a teraz zacznę niby taką historię nie oparta na faktach ale romantyczną :) 

,,Miłość to nie pluszowy miś" 1 

No pięknie dziś środa. Nie mogłam się pogodzić z tym że ja i mama się przeprowadzamy przez to że Tata ją zdradził to nie jest koniec świata ! Ona nie myśli teraz o mnie co ja czuję ! że z dnia na dzień muszę zmienić życie bo jej się tak podoba ! To nie fair. 
-Fajnie tu co nie ??? 
-Nie. 
-Co ci jest ciągle tak się do mnie odzywasz jestem Twoją matka czy koleżanką?!
-Daj mi już spokój ! Nie na widzę cię ! 
Jezu nie na widzę mojej matki jest beznadziejna i jeszcze ta chuj♥wa szkoła nie nie nie na widzę jej ! 
 C.D.N
Tekst nie został skopiowany czy coś takiego oficjalnie go wymyśliłam :* pa miśki ~Olifkowa ♥ 
E tam macie tu śliczny look Wymyślony prze ze mła całą :+ 
Okey pa misiakq >3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz