Poradniki

piątek, 7 sierpnia 2015

Powrót!

Hej kochani, wróciłam i nareszcie wiem, że żyję! Nawet nie wiecie jak dobrze mi zrobił ten czas bez technologi! To nie będzie jakiś specjalnie ważny post czy coś, tylko takie info. I tak się zastanawiam czy jest jeszcze sens pisać o MSP? Powiem wam, że nagrywałam filmik na  YT na moim kanale Wiktoria Atłas o MSP robię rodzinkę coś typu Simsy normalne granie mnie już nudzi! Co dzień to samo wchodzę na MSP, kręcę kołem otwieram magazyn fame jak coś jest i tyle, nie chce mi się robić filmów ani grać w te gry w które po prostu mnie nudzą. Może będą posty z MSP ale to się jeszcze zobaczy postaram się aby jutro był już zwykły post. PA!

1 komentarz:

  1. Tak jak mi. Ale musi ktoś pisać o msp, wiec sproboj znalesc redaktorke ktora pisze o msp, ok

    OdpowiedzUsuń