Poradniki

środa, 19 sierpnia 2015

Co zrobić aby blog był w miarę sławny?/Jak mieć dobrego bloga? + Loga

Siemasz. Tu Karola. Jak wiecie na blogu jest nowa osoba,  Oliwia. Teraz będą mi się mylić Oliwie XDD Ok,  teraz wam napisze co zrobić aby blog był sławny/fajny.
1. Pisz często posty! Staraj się codziennie po 1 poscie. A jak masz redaktorki to są np 3 posty na dzień, i dobrze!
2. Pisz długie posty. Na przykład ja byłam redaktorką na blogu i jedna osoba pisala takie cos:
Cześć dzisiaj wam pokaze co zrobic aby nasza moviestar wyglądała jak nyan cat: <zdjęcie> ok to na tye pa!
Tylko 3 linijki. Ale nie pisz również za długich, bo albo:
°czytelnik nie będzie miał czasu go czytać
°Zanudzi się
3. Nie bądź zbyt zabawny. Znaczy bądź zabawna, ale nie aż tak. Patrzcie: Siemasz ludzie! Tu Karola#a#a#a Dzisiaj napisze superancki-ekstra pościk.
A teraz poprawnie: Siemasz! Tu Karola. Wczoraj byłam nad jeziorem, ghighighi.
Jakoś tak.
4. Umiej ortografie. Patrzcie jak brzmi taki tekst: Czesici! Dziśaj napisze post o emespe. A tak wogule koham kfiaty. Poprawna pisownia: Cześć! Dzisiaj napisz post o emespe. A tak w ogóle Kocham kwiaty.
Musicie umieć ortografie,  bo tak to czytelnik tego nie przeczyta.
5. Zareklamuj się. Na forum, albo w komentarzach na blogach. Patrzcie: Super post. Nie wiedzialam tego. A tak w ogóle jak masz czas zajrzyj na mojego bloga msp-jest-dla-nas.blogspot.com
6. Zaciekawiaj czytelników.  "Ale ona ma 1 level a ma 1 miejsce w rankingu! Czy ona ma hacki? Zobaczymy jej profil na dole." Jakoś tak. Zróbcie z nudnego tematu ciekawy post.
7. Zrób jakąś akcję blogową. Najpierw napiszcie do redaktorek że mają się dołączyć do akcji. Napiszcie na forum o tej akcji. I na dole dopiszcie "akcja sponsorowana przez bloga msp-jest-dla-nas.blogspot.com"
8. Róbcie konkursy blogowe. Na przykład z okazji 1000 wejść czy tam ileś i tak to osoby będą wchodzić na wasz blog i czytać wasze posty i zaglądać czy jest jakiś konkurs.
9. Zmieniaj coś. Zmieniaj coś od czasu do czasu, redaktorki nowe zatrudnij, nowy wygląd bloga, nowe logo.
A teraz loga.
Logo dla miś333:
Nooo...Chyba może być. Dla mnie wyszło spoko. Takie ładne tło, ten napis też fajny. Wiem, nic specjalnego ale tak bardzo nie umiem robić lóg. Jesli chcesz inne, pisz to Ci zrobie nowe.
Logo dla niebieska0212:
Tutaj to ja miałam problem. Miałas mało animacji, napis nie wyszedl. Wiem, nie wyszedł. Korzystałam z trzech programów aby zrobić to logo...Mysle ze nawet wyszlo. Jesli chcesz zrobie Ci nowe.
Chcesz logo, pisz w komentarzu:
Nick
O czym ma być
Jaki napis/cytat
Zapros mnie na konto Victoria x333 a jesli masz limit to pisz w komentarzu jeszcze że masz limit.
To chyba na tyle. Pa!
~Karola bez loga

1 komentarz:

  1. Możesz zajrzeć tutaj i zobaczyć jak powinna wyglądać porządna strona. Jak dla mnie trochę za dużo dodałaś tu elementów, jak ten kursor, ale blog generalnie fajny :D

    OdpowiedzUsuń