Poradniki

piątek, 7 sierpnia 2015

Ciekawostki + Drogą myszek - Nowy Event szkolny! + Nie miła osóbka.

Cześć! Tu Karolina. Kuźwa, znowu z rana.  Jest 07:56. A tak w ogóle to mam inne ciekawostki. 

•Jak wiecie, miałam pomalować sobie pasemka na czerwono. Mam czarne włosy więc trochę wzięło. Jak jeszcze raz pomaluje to może wam dam fotkę. 

•Jednak nie pojadę na domki. Ale za to wiem że jutro pojadę nad jezioro z moimi kuzynami Arkiem i Pauka. Wiem jeszcze że pojadę do Olsztyna i nad morze bo nigdy nie byłam
.
•Poszukuje redaktorów na bloga. Na transformice zapytam się moich koleżanek, i w ogóle osób na tfm czy chcą. Jeszcze skontaktuje się z Oliwią i ona poszuka jakiś co będa pisać o msp. Jeśli jesteś chętny, musisz umieć dobrze ortografie. Pisz w komentarzu.

Dobra, a teraz napisze o nowym evencie na Tranformice. To jest event szkolny, jest cool. I wczoraj aż serwer padł wszystkim aż 6 razy xDD bo naprawiali problemy. Więc paczcie jakie są nowe ubranka dla naszych myszek!: 
mi sie najbardziej podoba na jakby spódnica <3 piękności <33 moze kiedys ja kupie. futro smieszne XDD Ale mieć event szkolny w wakacjach...To jakaś masakra.  W jednym sklepie przecena przyborów, i jeszcze tu. Nie no ludzie, ogar. Dobra, to na tyle o evencie. A  w ogóle ja dzisiaj z kol bawiłam się w dom i taka jedna przezywała moje 2 kol. I chciała żebym z nią gdzieś poszła, ale moje kol to moje najki. I ona później nas przezywała w tym mnie. Ona nazywa się Twojakochana. Nie miła >.< A w ogóle Oliwia mi pisała że znalazła redaktorke która by pisała o msp, i moja kol może będzie redaktorką która będzie pisać o tfm :D To pa!
#KarolaBezLoga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz