Poradniki

niedziela, 30 sierpnia 2015

Oficjalny Instagram moderatorów MSP+ KONKURS

Hej kochani to znowu ja Wiki dziś założyłam sobie instagrama możecie mnie dodawać jestem atlaska.21.vika   MovieStarPlanet ma własne konto na Instagramie. O a tutaj macie link:
/instagram
A oto zdjęcia dodane przez naszych kochanych moderatorów.






Dobra nie chce mi się tych zdjęć dodawać bo chcę już przejść do konkursu.
Więc
O co chodzi?
Dodajecie zdjęcie na swojego instagram zdjęcie z hahtag'iem #vikimsp lub wyślij na tego e-maila atlaska.21.vika@gmail.com. Ale czego to ma być zdjęci? Ma to być zdjęcie jak spędzacie koniec wakacji. Może siedzicie przed kompem i gracie w MSP? Albo jeszcze plażing?

Nagrody.
Może trochę skromne ale zwycięzca otrzymuje:
-Prezent z l.ż, grafy,obejrzenie 6 filmów no i udział w poście.
Do kiedy można się zgłaszać?
Zgłaszajcie się do 5 września 2015 r.
Mam nadzieję, że kto kolwiek się zgłosi.A jeśli nie to trudno :)


P.S. Nikt pod poprzednim postem nie zagłosował, które logo jest lepsze więc wybrałam to:

6 komentarzy:

  1. HAHAAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHA!!! Nareszcie to się stało 2 najważniejsza po kimkamie cząstka tego bloga Oliwia...ODESZŁA!!! Daje temu blogowi co najmniej tydzień a już będzie usunięty. Jak fajnie kogoś tak zmanipulować aby sam się usunął z bloga.GIHIHIIIIGHIIIGHIII!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi durniu, nie usune bloga. Na nim jest wiele wspomnien.

      Usuń
    2. Usuniesz kochana, usuniesz :D

      Usuń
    3. Nie.
      Hejterow w dupie mamy, przez nich nigdy sie nie poddamy! :)

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc na tym blogu już nie będzie tak jak kiedyś czytam go gdy znajdę chwilę i jest to trochę smutne, że posty są tak rzadko ale ja to oczywiście rozumiem nikt nie jest w stanie się rozdwoić i połączyć życie prywatne z blogiem. I...smutno mi znam Olivie ze szkoły i to smutne to co się z nią stało zamknęła się w sobie, nie jesteśmy na siebie obrażone ale ona się do mnie prawie nie odzywa nie tak jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Nikt go nie czyta. Ja zawsze marzylam aby blog byl slawny. A ten nie jest. Zalozylam go w wieku szesciu lat, milo mi sie go czyta, ale teraz pisze inaczej. Bo kiedys pisalam "hej pokaze wam cos: OK to na tyle pa". Teraz jestem powazniejsza. Bardzo lubie czytac moje stare posty, ale teraz mam nowego bloga. Watpie abym tu pisala. Ja chce czytelnikow, motywacji...

      Usuń