Poradniki

piątek, 21 sierpnia 2015

Jak zarobić 1000 sc i 25500 fame?

Hej, to ja Wika nie wiem już sama czy odejść po wakacjach czy nie? Pod ostatnim postem zobazyłam dwa komentarze jeden od mojej naj♥ a drugi od jakiegoś potwora.
ALE ja od teraz mam hejterów w DUPIE!
Przepraszam, że tak klnę ale czasami jak ktoś ci pisze takie coś to masz ochotę mu urwać łeb!
No sami przeczytajcie!
Jeżeli czytasz tego posta to wiedz, że głąb z ciebie :)


 Dziś taki poradnik ,,Jak zarobić 1000 sc i 25500 fame?" Powiem tak-Trochę czasochłonne ale wydaje mi się, że się opłaca 25 000 fame?
Ale nie wystarczy tak po prostu zaprosić znajomych.

1. Wchodzimy w przyjaciół
2. Klikamy w miejsce pokazane na załączniku (poniżej)



3. Wpisujemy 5 razy swój e'mail
4. Wchodzimy na naszą pocztę i otwieram maile po kolei i tworzymy konta
5. Przy okazji możemy sobie kupić cichy :)
6. Wbijamy 6 level i razem ze wszystkich kont otrzymujemy po 200 sc i potem dostaniem w Awards 25500 fame :)


Dziś to na tyle! To już coś wyszłam z piwnicy!


1 komentarz: