Poradniki

sobota, 8 sierpnia 2015

Moja rodzinka na MSP...

Witam Was kochani postanowiłam, że przetrwam i dla dobra bloga będę starała się pisać o MovieStarPlanet i  wyszukiwać w nim samych plusów bo przecież je ma! Może jakieś poradniki czy looki?  Dziś postanowiłam zaprezentować wam moją rodzinkę na MSP!

Robię ją w odcinkach na YT, odwiedźcie mój kanał! No i w pierwszym odcinku robiłam babcie NICK: Babcia Helenka122                                         
Robiąc tą rodzinkę mam na myśli przywrócenie zainteresowania grą MSP i pokazania, że nie trzeba wydawać kasy na Simsy ja osobiście je  bardzo bym chciała mieć ale niestety nie jest to realne no chyba, że koleżanka mi pożyczy ale to było by nie fer wobec niej ona dała sto parę złoty a ja biorę za darmo! 

Ale wracając do naszej babci oto ona:


Nasza babcia ma 6 level ale do 7 4047 fame także babcia czeka na waszą pomoc!

 Jestem w trakcie robienia 2 filmiku o Tacie nazywa się on Tata Bob Szpilka ale nie dam wam jeszcze screenu ! Obejrzyjcie odcinek na moim kanale! Wiktoria Atłas.
I teraz tak  już wkrótce będę robiła mamę macie okazję popisać się kreatywnością i nadać mamie imię!


Mama (imię)  Szpilka

Piszecie w komentarzach albo na MSP
wybiorę najlepsze imię i proszę jeszcze wasz nick na MSP to pozdrowię  na odcinku.

Mam nadzieje, że ktoś napiszę.


Do kolejnego posta!


4 komentarze: