Poradniki

czwartek, 20 sierpnia 2015

Rangi na MSP

Wczorajszą wiadomością może zawiodłam was ale i tak doszłam do wniosku, że Karolina potrzebuje REDAKTORKI a nie takiego gamonia jak ja.  Ostatnio mnie wszystko dobija! Siedzę godzinami w piwnicy ... i oglądam jakieś bezsensowne filmy i uświadamiam sobie jaka jestem BEZNADZIEJNA, wcześniej potrafiłam na kogoś patrzeć i się śmiać a teraz w innych widzę idealne osoby a gdy patrzę w lustro widzę kogoś kto do niczego się nie nadaje, nawet już na tym blogu nie umiem pisać teraz zanudzam was tymi głupotami o moim beznadziejnym i bez wartościowym życiu. Jeżeli Karolina będzie chciała zostanę dłużej na blogu ale oznajmiam, że w roku szkolnym posty będą ewentualnie w weekendy albo w dni wolne no albo gdy nie pójdę do szkoły.

Ale wracając do tematu dzisiejszego posta...
Dziś opiszę rangi występujące na MSP.


Celeb



Aby stać się celebrytą trzeba mieć 100 (lub więcej) znajomych którzy wykupili pakiet vip. Gdy jest się celebrytą dostaje się 10% więcej fame z filmów oraz autografów.

Jury



Na początku myślałam, że trzeba kupić VIP na 3 miesiące ale okazuje się, że nie jest to konieczne możemy kupić 3 razy VIP na miesiąc i będziemy mieć Jury czyli aby nim zostać musimy kupić VIP na 9 dni.  Członkowie Jury mogą głosować  w konkursach.

Judge


Żeby stać się Judge trzeba wykupić pakiet VIP na 180 dni. Gdy jest się Judge  możesz głosować w konkurach ale twój głos jest liczony jako 2.


Kocham was♥


8 komentarzy:

  1. bym chciała a byś zostala

    OdpowiedzUsuń
  2. Stara nie dołuj się ubzdurałaś sobie coś. Nie znam na świecie osoby tak pogodnej i tak optymistycznie nastawionej do świata. Zawsze się śmiejesz i taką cie kochamy! Nie zmieniaj się w ponuraczkę co siedzi w piwnicy. Zawsze trzeba być sobą. Moja kochana komu będę podpowiadała na testach tej kujące czy temu kochanemu nieukowi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana♥ Ty zawsze potrafisz pocieszyć człowieka♥

      Usuń
  3. Wiesz, że i tak nikt nie czyta twoich postów ani tego bloga? On jest o wszystkim a tak naprawdę o niczym. Nikt nie będzie po tobie płakał. Blog i tak wkrótce upadnie czuje to za dużo tu wszystkiego. Tytuł Babeczkowe MSP a w tle jakieś morze? I ten durny królik w lewym dolnym rogu skacze jak by mu się chciało...
    Kimkama cały czas kłamie i klnie a ta nowa nie umie pisać. Taka prawda pogódźcie się z nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi durniu, sapiesz na maxa. Jeśli masz jakieś inne zwierzaki, one też sapią :))
      ~Karola

      Usuń
    2. Jeśli uważasz, że jesteś tak mądry i idealny to się mylisz :)
      Ja rozumiem masz prawo dać do posta swoją opinie, ale nie musisz być tak wredny! Jeśli myślisz, że blog jest okropny (a, taki nie jest, według mnie)
      to poprostu wyjdź :)
      Popatrz sobie ile osób tutaj weszło, a potem oceniaj :)
      -Silversnow, Katy noir 1 [*]

      Usuń
  4. Nie martw się! ZOSTAŃ :*
    -SilverSnow, Katty noir 1 [*]

    OdpowiedzUsuń