Poradniki

środa, 12 sierpnia 2015

Siemaneczko B) Dziś wam coś powiem jeżeli zobaczycie na TFM coś takiego : Teraz mam tysiące wolny truskawki , dzięki tej stronie: http://tiny.cc/700Truskawki  (Wygranie 5,000 - 10,000 truskawek dziennie) To Jest Prawdziwe!!!!  Nie wierzcie im nie działa ja patrzyłam -.- a tak ogólnie dziś popisze o 3 różnych grach pt : Stardoll, MSP, TFM okey zacznę od stardoll ::) 


Stardoll :3 

Jak wiecie stardoll to gra podobna do msp :) mam 29 lvl byłam 2 razy superstar możecie mnie zaprosić jestem : maryhaxdd 

Reklama xD 

Oddam konto na stardoll 13 czy tam 12 lvl dużo ciuchów i dodatków piszcie do mnie na fb :) https://www.facebook.com/oliwia.deredas oto mały skreen tego konta :)
Okey to na tyle o stardoll :) 

2. MSP

Na msp jest już nudno miałam mieć VIPA ale mi się nie opłacało niestety okazało się że msp mnie nie lubi a wy tym bardziej zrobiłam artbook o bardzo smutnym wierszu a wy chamy go zgłosiliście -.- chciałam tylko pokazać jaki świat jest okrutny a wy ? jesteście beznadziejni. Okey bardzo lubię anime xD skąńczyłam oglądać Absolute Duo wspaniałe naprawdę :) Mam tu ładniutki gif o anime :)
Czyż to nie jest słodkie ?  Miał to być długi post ale ja nwm co pisać w takim razie napisze wam coś o IMVU :3 wiem Kamila mnie zabije miałam pisac o msp :C 
Na IMVU nazywam się: HappyWee zapraszajcie :3 bardzo mnie rozkręciła ta gra jest zarąbista tak samo jak OSU ale to potem na IMVU jak zauważyliście jest coraz więcej małych dzieci 10 latków :C to mnie martwi bo ciągle ktoś spami (najczęściej dziewczyny) szukam chłopaka itp. po prostu IMVU schodzi na dzieci :C to mnie smuci bo miała być to gra jak MSP tylko dla starszych A teraz macie tu taki mały teścik ile wiecie o msp :3 piszcie w komach odpowiedzi 

Test MSP



Kto jest najlepszy na Polskim MSP?

  • ALAKINGA
  • Arli
  • Pamella
  • Paola
  • Jasiek11

Kto na światowym MSP jako 1 zyskał 20 lvl?


  • Abieska
  • ALAKINGA
  • AnanaseQ ( uluniunia)
  • Aleks(alekay)1
  • Paola 

  • W jakim kraju powstalo MSP?

  • Polsce
  • Danii
  • Rosji
  • Irlandii
  • We wszystkich naraz!

    Wg twórców MSP dzięki czemu powinniśmy zarabiać?

  • Zbieranie SC w pokojach
  • 10 sek.
  • Granie w ,,Ubierz się'' itp.
  • Opieka zwierzaków
  • Filmy

Podaj 1 hackera na MSP.

  • werkud
  • NIKUSS
  • AnanaseQ
  • Anonymouse
  • The Dolly

    Ostanie pyt! Kim była uluniunia?

  • To było 1 konto AnanaseQ usunięte z powodu antyfanów!
  • To stara nazwa konta AnanaseQ
  • To hackerka!
  • Królowa MSP z niemiec!
  • Moderator na MSP.
  • Ciekawe kto wygra ~Olifkowa Nara trzymajcie się do następnego postu ! ♥

1 komentarz: