Poradniki

wtorek, 5 maja 2015

Stare MSP

Kochani, przepraszam Was za moje nie obecności ale niestety...Ostatnio bardzo dużo czasu spędzam na nauce,  i wogule brakuje mi czasu na odpoczynek. Na MSP nie wchodziłam spory kawał czasu. Ale ja nie chcę mieć wiecej neobecności będę się staraś pisać posty kiedy tylko będę mogła.
 Ale do tematu dziś o czymś o czym ja tylko słyszałam: Stare MSP
Prawdopodobnie był link do starego MSP ale pobierał on wirusa zwanego ,,Koniem Trojańskim"
Znalezione obrazy dla zapytania stare msp













SZOK!
Moim zdaniem moderatorzy popełniają WIELKI BŁĄD robiąc te cholerne  zmiany!
PO CO TO WSZYSTKO!?
Jedyną ich dobrą decyzją były lvl'e...


1 komentarz:

  1. Podobno modelatorzy usunęli stare msp, bo był tam ten właśnie ten wirus :( Ale nie wiem czy to prawda :/ Ale mogli choć zrobić to samo msp od nowa ;( Według mnie dobrze, że nie ma unikatów.. nie było by wtedy unikatów. A tak można się wymieniać za coś fajnego xdd Sorka za błędy ale pisze z telefonu xdd Uff.. ale się rozpisałam xdd. A usunęli te animki, bo były z byt brutalne xd Nie no znowu się rozwijam z tym pisaniem ;D
    -SilverSnow

    OdpowiedzUsuń