Poradniki

wtorek, 19 maja 2015

Q&A Kto pyta nie błądzi 1#- Mogło być lepiej + Konkurs na logo.



CZEŚĆ CZEŚĆ!~
Sorka za moją nieobecność mam zepsuty laptop i jestem u Weroniki i pisze tego posta ;)
Mówiłam wam już o Q&A (sory za to bo coś mi się z guziczkami zrobiło, w karzdym razie wiecie o co chodzi)
Więc Q&A to poprostu zadawanie pytań.
Nie było tych pytań wiele (LENIE)
No więc to pierwsze Q&A więc wam daruję.

Zacznijmy te pytania dostałam od 3 osób (w tym jedna osoba nie pozwoliła podawać nicka)

  • Juleczka6787
1. Jaki film wolisz Shrek czy Epoka Lodowcowa?
-Więc jak wiecie shrek'a kocham ♥ więc pytanie wydaje się być proste, ale nie mówię że nie lubie Epoki jest bardzo zabawna a poza tym kocham się w  sid'zie♥
Więc nie mogę powiedzieć, że nie lubię epoki lodowcowej, ale muszę przyznać, że większą sympatią darzę shreka bo oni obaj są tacy sexi XD

2.Co słychać u Fiony?
-U niej wszystko dobrze (Fiona moja papuga)
Tylko strasznie skrzeczy po nocach.

3. Jakie ostatnio robiłaś babeczki?
- Takie z kremusiem i owockami♥

4. Jaka jest twoja ulubiona cyfra u dlaczego?
-3 bo to zazwyczaj dostaje w szkole :)
5. Jakie są twoje ulubione cukierki?
-Lubię wszystkie moje ulubione to chyba szoki.

  • Wercia10967
1. W jakich sklepach robisz zakupy? (ciuchy)
- H&M i CCC, new Yorker i to chyba moje ulubione a i jeszcze pepco (tam kupuje majteczki HIHI)

2. Jaki masz kolor oczu i włosów?
- Włosy ciemno brązowe a oczy takie niebieskie.

3. Umiesz pływać?
-Tak. Może nie tak dobrze jak inni.

4. Jakie jest twoje ulubione danie?
-SCHABOWY!




 
5. Jak nazwałabyś swoje dzieci?
 
- HAHAH!
 
Dziewczynka: Antolka
 
Chłopiec: Filip
 
 
  • Anonim
1.  Jakie są twoje ulubione bajki z dzieciństwa?
 
-Czerwony kapturek
 
- Rumcajs
 
-Pszczółka maja
 
-Smerfy
 
ITP.
 
2. Czego się boisz?
 
Pająków, myszy zdechłych zwierzątek i...śmierci.
 
3. Imiona twoich rodziców?
 
- Katarzyna i Piotr
 
4. Jak chciałabyś mieć na imię?
 
- Oliwia
 
5. Ile masz wzrostu?
 
-Należę do tych średnich 157 ;P Podoba mi się mój wzrost ale baz przsady.
 
 
 
To już wszystkie pytania.
 
Chciałabym wam powiedzieć, że dziś pisałam próbny i poszedł mi fatalnie!!!
 
Jeszcze kilka dni i jadę do warszawy może się spotkamy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teraz chciałam ogłosić konkurs...na logo
 
Więc technika dowolna!
(najlepiej na pizapie)
przysyłajcie na ten e'mail
co do nagród to sama nie wiem dogadamy się więc jeżeli chcecie wziąć udział to na MSP wiecie jak się nazywam kamilka100!
No i przypominam o kolejnych częściach Q&A!
 
To tyle na dziś PA!
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz