Poradniki

czwartek, 21 maja 2015

Mój dzień 1♥ Gupawka+ Psząśniczka+ Sikawa!

                                   Witojcie RODACY!
hiiiii...Wali miiiii...HAHAHAHAHA UUUU...Mam tę moc....XD

Dobra, już ogarniam emocje!
















Teraz już normalnie!
Więc nie mam pomysłu na serie więc może ta was ZAINTERESUJE? 
Więc Mój dzień 1♥

Rano szybko się przebrała i wykonałam wszystkie te rzeczy co się robi rano. Ubrałam się w taki sweterek zielony! I jeansy...Zjadłam na śniadanie parówki.
Później wzięłam parasol i poszłam do szkoły bo padało. NA 1 przerwie zjadłam lajona. I gadałyśmy z Werką.



Na pierwszej lekcji, mieliśmy na świetlicy bo nie było nauczyciela od anglika. Graliśmy w papierosa....JAKIE BYŁY jaja XD
Ta gra polega na tym żeby:

1.Bierzesz kartkę i u góry piszesz Kto (osobę) np. Wiktoria i zawijasz kartkę.
2. I później robisz tak samo tylko piszesz co robi? (czynność)
3. Później to samo tylko piszesz gdzie? (miejsce)
4. Na końcu z kim? (z kimś osoba)
I po między każdym numerkiem wymieniasz się z graczami.

Raz było:
Wiktoria 
Mizia się
w stodole 
w Pawłem


Na kolejnej lekcji (Polski) była próba do przedstawienia...(Nie było polaka oł jeee)
I  jedliśmy haribo...



Na przerwie biegliśmy na drugą część szkoły na informatykę.
Na informatyce jak zwykle coś rysowaliśmy dziś były to PTASZKI. 
A i co do tej sikawy XD
Siedzimy sobie spokojnie na komputerowych, czekamy aż te stare graty się włączą a tu za oknem jakiś wielgachny opryskiwacz się włączył. Później jakiś facet latał w samych pończochach i cały się ochlapał bo nie chciał się jakiś koreczek  odkręcić.

Było to mega śmieszne. Na kolejnej przerwie biłam się z chłopakami bo zabrali mi picie i latałam za nimi po całej szkole aż w końcu potrzebna była interwencja pani, która stała na dyżurze i dostali ochrzan...Jest....XD
Kolejna lekcja to muzyka, zaczęło mi odwalać. Przypomniałam sobie co mówił nam opiekun na koloni, że najpiękniejszą rzeczą w życiu jest sex XD
O.M.G.

Później zaczęliśmy śpiewać Psząśnieczkę...Dostałam 3 XD
(czemu ja cały czas pisze XD?)



No a później było tylko lepiej na wf'ie graliśmy w ręczną postawili mnie na bramce i nic nie obroniłam HAHHA!

NO później na świetlicy pisałyśmy opowiadanie o kaczce klasowej...
Nie chcecie wiedzieć o czym to było!
Później pojechałam do domu autobusikiem i babcia pode mnie wyszła z parasolem.
Później zjadłam obiad kurczak z mizerią. Odrobiłam lekcje trochę pograłam  na gry.pl i teraz piszę tego posta i oglądam Teleexpress.


Oto zwycięskie logo!
Gratuluję sebastian510 !
BO wiecie ze ja kocham babecki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz