Poradniki

piątek, 1 maja 2015

Jak zarobić fame? + Hot or Not.

 Cześć kochani! Tu Oliwka. ŻART! Karola. Wiec inne powitanie: Hej. Kto tam? Chora Karola. Dobrze, jak szybko zarobić fame?
1.Sprzedawaj ciuchy z desing studio! Zarobisz 47 fame. Mało, ale jeśli bedzie fajny projekt to dużo osób bedzie chciało go kupić. Na przykład zrobiłam i kupiłam sobie taki projekt:
 
Fajny. Dużo osób go kupi. Po 225, ale osoby kupujące po 190. A taki: 
Nikt go nie kupi. Czyli robimy tani i fajny projekt, kupujemy go i sprzedajemy.
2. Kupujemy VIP! No to chyba każdy wie. VIP zyskują więcej fame. 
3. Wymieniaj się grafami! Oczywiście nie że napiszemy tylko "hej dasz grafa za grafa?" ja napisałam do znajomej tak:
Dziwne, bo ja nigdy nie pytam się czy ktoś da grafa za grafa..hi hi. Żebyśmy nie napisali "hej dasz grafa za grafa? pliss" 
4. Jeśli mamy Diamonds, kupujemy boostera i tak to znajomi ci pomagają, jak nie to wchodzisz na inne konto i sama sobie pomagasz. UWAGA! Nie bierz fame z magazynu fame dopóki nie będziesz mieć boostera. Możemy też pokręcić kołem fame.
5. Wymieniajmy się filmami. Jak oglądamy film to dostajemy fame, i jednocześnie jak osoba co wam ogląda filmy to też za to dostajesz fame.
Później do kończę. Teraz robię Hot or Not, bo ja od wołałam Hot or Not, i  zapomniałam tego napisać a tu grupka iluś tam osób się zgłasza ;oo Matko, dobra, to zaczynamy  Hot or Not. 
Pierwsza osóbka to.. vickie1901! (Bez wykrzyknika) 
Włosy: No co tu powiedzieć. Pasują do looka. Ocena 9/10
Bluzka: Pasuje do włosów, ale do spodni to już nie. Do butów troszeczkę. Ładna bluzka. 7/10. 
Spodnie: NIE! W ogóle nie pasują do looka. Jedynie do makijażu. 3/10.
Buty: Hm...No mogą być. Ale też  do niczego nie pasują. 5/10.
Dodatki: Te świecidełka pod oczami są dziwne, makijaż lepiej lekki, a kolczyki nie widać. Ocena 4/10.
Oryginalność: Dużo osób ma podobne looki. 1/10.
 Ogółna ocena: 29/50. 
Słabo. No ale jakoś nie podoba mi się, Ale to zabawa :) 
Druga osóbka to...Diamentowa Pati
AAA! Super oryginalność! Odrazu stawiam ocene za oryginalnosć xD
Oryginalność: Super! Wygląda jak Hacker. I ta fryzuza.. Super. 10/10.
Włosy: Noo pasują do looka. 8/10.
Bluzka: No co mówić, pasuje. (jak wszystko)  8/10.
Spodnie: Trochę ich nie widać, ale pasują. 7/10.
Buty: Normalne, pasują do looka (kurde, wszystko pasuje)  8/10.
Dodatki: Tu jest jakiś? Nie jestem pewna więc nie liczę. Ocena 0/0. 
Ogólna ocena: 33/50. 
Podoba mi się twój look. 
A teraz wita nas...xd Kamila xd !!! (z wykrzyknikami) 
Oryginalnosć: 7/10. Nie jest to do końca baardzo oryginalne ale jest.
Włosy: Oczywiście, że pasują! 10/10 
Bluzka: Piękna! 9/10.
Spodnie: To chyba takie spodenki co na dole nóg mają jak by skarpetki? Nie wiem czy tu są spodnie, ale daje ocene 5/5.
Buty: No co, nic dodać nic nie ująć. 8/10. 
Dodatki: Super. 10/10. 
Ogólna ocena: 49/50
WOW! Na 100% Wygrasz! 
A teraz..<KamiD
Oryginalnosć: Nie widziałam takiego looka..9/10.
Włosy: Super, oryginalne. 10/10.
Bluzka: No akurat nie w moim typie. 7/10.
Spodnie: Tajemnicze...Super. 10/10. 
Buty: Pasuja do looka. 9/10. 
Dodatki: Widzę kokardę. 8/10, 
Ogólna ocena: 53/50.
WHAT?! 53 z 50?! Nie no, ty na 1000% Wygrasz!
A teraz powita nas..VampiixD
Oryginalność: 10/10
Włosy: Pasują..10/10.
Bluzka: No fajna. 8/10. 
Spodnie: Oki. 7/10.
Buty: Ok. 9/10. 
Dodatki: 10/10. 
Ogólna ocena: 54/50.
CO? Jednak ktoś dogonił tamtą na górze :O Ta na 10000% Wygra!

1. Miejsce
VampiixD  

2. miejsce 
<KamiD


3. Miejsce
xd Kamila xd !!!


Gratutuje. Teraz dokończe post jak zarobić fame.
6. Jak zmieniasz coś w pokoju i zapisujesz, to dostajesz kilka fame. Mało, ale zawsze sie przuda. Zmieniaj coś w pokoju codziennie.
7.  Pobierz na telefon/tableta takie gry jak Boonieverse, fame city, boonie rescure ( nie wiem jak sie to pisze) pełno fame sie w tych grach zarabia, oraz star coins!

Dużo jest sposobów na fame, ale narazie tyle mam w głowie. A i  jakby co to ja dokańczam post z tableta.
Zrobiłam sobie logo, które będe dodawać  jak pisze z tableta. ( taa, mam pizapa na tablecie)
Paa! 




1 komentarz:

  1. Zgłaszam się do hot or not ;D
    -SilverSnow
    PS Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń