Poradniki

środa, 29 lipca 2015

Puk puk, to ja. + Ciekawostki + Keep Calm And Love Big Time Rush

Hello,  im from Poland. Im you friends <3 Tak, to ja, Karolina. O moj boze,  jak kichnelam na telefon :o Dobra, więc musze wam cos napisać... Ja już nie gram w MSP.  Znudziło się. W końcu tylko tam oglądałam filmy i hejtowalam na  planowalam ze będę sławna, ale nie. No w sumie jestem trochę slawna, bo
wygrałam 2 miejsce w konkursie, byłam w gazecie MSP, hejtuje na forum,  mam bloga... Ale ok. Teraz gram w takie gry: Arena Mody,  Momio,  Transformice. Będę pisać posty o tych grach. Kocham Was <3

Tak,  to prawda.  Ta kartka jest za to,  bo obiecywalam Wam że będę pisać posty wwakacje, a nie dotrzymalam slowa... Ale kocham Was. Dobra, będę prowadzić serie '' Keep Calm And Love Big Time Rush '' Oki,  teraz przejdzmy do posta ciekawostki. A teraz musze wam cos wyznac.. Mam 8 lat. Pójde do 2 klasy.  Oklamalam was,  bo przeciez nikt nie bedzie cie lubil jak gra w msp '' dzieciak'' ale jak juz gram w momio,  transformice,  nie boje sie wyznawac prawdy.  Ale ok,  mam nadzieje że to zaakceptujecie. Dobra,  kolejne ciekawostki.
°W sierpniu pojade na domki, wiec przesle fotki jak tam bedzie ale jak wroce bo to jest dom z drewna i nie ma wifi,  i to 3 dni BEZ NETA!!!  CZY MOZNA. TAK WYTRZYMAC???!!! Bylam kiedys na domkach jak bylam mala,  mialam 3-4 latka. Tam jest jezioro.
°Zrobie sobie czerwone pasemka jak Lucy z Big Time Rush. Przysle fotki jak pomaluje.
A teraz seria... Keep Calm And Lov... O kurwa,  ja se leze w lozku a tu listonosz idzie z paczka,  zw,  sprawdze co jest.
O kurwa, moja ciocia z Ameryki wyslala mi paczke! Same ubrania...  A w tym zajebiste bikini! A dla Pauki na komunie złoty naszyjnik :o  Dobra,  seria Keep Calm And Love Big Time Rush. Dobra,  patrzcie co Kendall napisal do strony Heffron Drive Poland (dla początkujących
fanów btr to heffron drive to zespol kendalla) :
Pamietam tylko ze tlumacz mi powiedział "Przyjade do ciebie w maj" Widzicie?! Kendall przyjedzie do nas!
Teraz kolejna informacja o btr. Przeglądałam sobie ask Logana i znalazłam to: Fanka się spytała Logana "What happen between u and big time rush‎?" To znaczy coś w stylu co się stało z Big Time Rush. Odpowiedź Logana: "everyone went their own way, may be good surprises" To znaczy "Każdy poszedł własną drogą, mogły być dobre niespodzianki" Każdy poszedł własną drogą...
To pa! A tak poza tym zrobiłam sobie nowe logo jak pisze z telefonu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz