Poradniki

czwartek, 30 lipca 2015

Krótkie info!

Hej dziś tak na szybko. do 6 sierpnia nie będzie mnie na bogu ogółem wogule będę odcięta od świata to nic poważnego po prostu mam mentalną potrzebę wyciszenia się dla świata, oddałam samowolnie mamie komórkę i jeszcze dziś oddam laptopa i kabel do TV. Ciągle siedzę przy komputerze zauważyłam, że przytyłam nic tylko jem i jak nie telefon to telewizor albo komputer przez 3 godziny potem włączam znowu TV a w międzyczasie robię coś na telefonie. Aż mi się rower zakurzył! Wracam za tydzień! Mam nadzieje, że kama nie będzie miała mi tego za złe a po za tym to tylko tydzień. A ja naprawdę muszę odpocząć. Przepraszam jeżeli będzie taka potrzeba to wrócę w sobotę.  Ale to już w ostateczności.






Przepraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz