Poradniki

czwartek, 23 lipca 2015

Boso przez MSP 1♥- Niemcy

 Hej Miśki!     Dziś postanowiłam, zacząć nową serię pt ,, Boso przez MSP" Chodzi tu o zwiedzanie zagranicznych stron MSP. Postanowiłam zacząć o Niemieckiego ostatnio wielu blogerów wspomina o nich w swoich postach no więc.
www.moviestarplanet.de

Strona startowa


Strona startowa nie różni się od polskiej tylko lookiem z boku, który szczerze mówiąc mi się nie podoba :/

Logowanie
Logowanie jet identyczne.

Po zalogowaniu



i tutaj niespodzianka! Co to jest? Chodzi tu o szkołę do której chodzimy. Ja wpisałam byle co. W Polsce też by się to przydało, bo  szczerze to moja koleżanka gra w MSP i wstydzę się jej spytać jaki ma nick.  Bardzo przydatne.

Ciekawostki





Szok!!! Jeżeli wpiszemy w wyszukaj przyjaciół hasło:Nickelodeon wyskakuje nam postać SpongeBoba jeżeli zaprosimy go do przyjaciół dostajemy cztery wspaniałe prezenty, mi najbardziej podoba się ta żółta bluzeczka. Ta biała też jest niczego sobie. Bardzo fajny pomysł.

Moviestar z najwyższym levlem


No więc jak widzimy, movie star w Niemcach mają większe levele niż nasi w Polsce 76 OMG jak ja bym chciała mieć takie konto.

P.S. Nie zwracajcie uwagi na tytuł nie mogłam wymyślić niczego oryginalnego.

No na dziś to już wszystko, PAPA!




5 komentarzy:

  1. Dlaczego tak właściwie na tym blogu piszą tylko dwie osoby? Kimkama zatrudnij więcej osób, ale posty Wiki są całkiem fajne i ciekawe ale dlaczego ich tak mało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie czy pani Anonimowy chcę zwrócić uwagę na to, że mówiłam iż będę miała wyjazd. Ostatnio w moim życiu dużo się dzieje. A chcę zwrócić uwagę na to, że posty są dość często jak na tyle pracy. Nie wiem czy pan/pani wie ile pracy jest na wsi dziękuję za komplement iż moje posty są fajne i ciekawe. Ale nikt oprócz kimkamy nie może zwracać mi uwag, że posty są za rzadko. Czy jest to zrozumiane?

      Usuń
    2. Anonimku, no bo się pytałam na blogu, w statusie ale nikt się nie zgłosił. Właściwie to dwie osoby do mnie napisały, ale jedna nie miała konta Google a druga nie umiała zbyt ortografi. "Ale posty Wiki są fajne i ciekawe" Czy dobrze zrozumiałam, że moje nie są fajne?

      Usuń
    3. Skąd ten pomysł! Piszesz najlepsze posty, ten ktoś zapomina, że ja pisze od niedawna i nie jestem tak dobra w pisaniu postów. Nie zgadzam się z tym!

      Usuń
    4. Dziękuję Oliwio moja, ale ja tak myślę.

      Usuń