Poradniki

poniedziałek, 19 stycznia 2015

"Your Dear Boss" + Temaciki

HeYo,jest tam kto? A więc,jak zapewne znacie użytkowniczke "Your Dear Boss" dla innych "Jurek drze bossa"(Nie robie sobie z niej żartów,tylko mówie,że inni tak na nią mówią).Więc,jest wojna dla mnie tak zwana "Bez użyteczna".Ponieważ YDB do mnie odpisalo jak sie pytalam dlaczego wy jej tak nie lubicie to ona jakos tak "Jedna uzytkowniczka zrobila zly film o mnie" czy jakos tak.I już chejty.Ona jest normal uzytkowniczka,a i inni pisza "Ona chce być fejmem bo pisze mnóstwo tematów o sobie" Otóz tak,pisze,ale tylko dlatego przez was,chce,zebyscie poznali prawde! (prawda dobra o niej) To przez was stala sie fejmem,a napewno tg nie chciala.Jak chcecie wojne,to macie! A i NIE POZDRAWIAM użytkowniczki Angie.Ona wszystkich chejtuje! Porszje,Lidie a teraz YDB.Jednym słowem DAJCIE JEJ SWIETY SPOKOJ DAJCIE JEJ SWIETY SPOKOJ DAJCIE JEJ SWIETY SPOKOJ DAJCIE JEJ SWIETY SPOKOJ DAJCIE JEJ SWIETY SPOKOJ DAJCIE JEJ SWIETY SPOKOJ DAJCIE JEJ SWIETY SPOKOJ DAJCIE JEJ SWIETY SPOKOJ DAJCIE JEJ SWIETY SPOKOJ! Oto te jedne słowo.Teraz kilka tematow: 
 Znaczy sie jeden temat.A teraz kilka se tematow na forum! 
 A i jeszcze coś,wyglad ydb jest normalny! Chociaż człowiek ma swój styl.Mam nadzięje że mnie zrozumiecie.A i pisze pod tematami takie no,poprostu jestem nie mila przez oto moja kuzyneczke paulinke (franki242) co mnie zranila.To tyle.Papatki! 
~Kimkus

1 komentarz: