Poradniki

piątek, 2 stycznia 2015

Hot or Not |2|

Witajcie w seri Hot or Not.3 MovieStar piszą do mnie żebym oceniła ich looki.Więc pierwsza bedzie:                                                                Bella Collen 1973
Nasza zawodniczka poprzedniego Hot or Not. Czyli jej look:
Co mi nie pasuje: Za dużo dodatków na głowe.
Wow,Bardzo ładny look! Ocena: 8/10
Teraz powita nas: katty noir 1
Look: 

 Co mi nie pasuje,Hm,duzo dodatkow,ale taka nazwa dodatkowa wiec dodatki powinny byc.Może jakiś na głowe? Ocena 10/10
Teraz jeszcze będzie: 
Rozalia9400 
Co mi nie pasuje:
Włosy.Ocena 8/10
Hmm....Trudno bedzie ocenic.
Dobra no to:
Pierwsze miejsce: Bella Collen 1973
Drugie miejsce: Katty noir 1
Trzecie miejsce: Rozalia9400
Rozalio,nie wiem czemu,nie wiem co mi nie pasuje,ale cos nie pasuje.Gratuluję.Wszystkie jesteście bardzo ładne ubrane.To do posta! 
~Kimkuś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz