Poradniki

sobota, 31 stycznia 2015

O mnie

Hej :*
Mój nick na moviestarplanet to MEGA LASKA@

<---------------- Tak wyglądam
Obecnie mam 22 level. Konto założyłam 3 maja 2013 roku.

Mam na imię Oliwia i mam prawie 14 lat.
Mieszkam na wsi- całkiem dużej. W mojej miejscowości są dwa sklepy, kościół i zespół szkół. Moja wieś jest też najładniejsza w gminie :), a gmina jest w pierwszej 20 najpiękniejszych w Polsce.
Jestem z Warmii.
Kocham koty ♥♥♥ Mam ponad 20 kotów, w 2011 roku miałam, aż 42 koty, ale tak dużo zwierząt to i tak dużo wydatków, ok. 70 zł miesięcznie :/ Musiałam oddać wiele kociąt. Niektóre koty zdechły, ze starości, albo i gdzieś poszły, albo zdechły przez chorobę. Myślicie sobie pewnie, gdzie je trzymałam? Mam nawet duże gospodarstwo rolne. Mamy prawie 40 krów, nie licząc cielaków i byków, kury, gęsi, świnie, psa i koty ☺ Nie ogromne, ale spore gospodarstwo.
Jestem jedynaczką i się baaardzooo z tego powodu cieszę!
Uczę się bardzo mocno dobrze, w zeszłym roku byłam najlepszą uczennicą w szkole, dzięki temu wygrałam laptopa marki dell, przy którym teraz siedzę i to wszystko piszę ☻ Gorzej się zachowuję, zawsze miałam dobre zachowanie, ale w zeszłym roku udało mi się mieć bardzo dobre, brawo xD.
Moje zainteresowania to oczywiście KOTY, malowanie na płótnie, pisanie fantastycznych książek ( pierwszą książkę napisałam jak chodziłam do pierwszej klasy podstawowej, książka liczyła tylko 9 stron :D W przyszłym roku mam zamiar wydać książkę, jak mi się to uda kupicie prawda (: ), granie na gitarze i oczywiście taniec! Jestem cheerleaderką, należę do grupy tanecznej soltare. Ta grupa taneczna jest najlepszą grupą taneczną w Polsce, i wice w Europie! Brawa dla mojej kochanej trenerki pani Ani ♥ :* . Jestem też dobra ze sportu, mam rekord pompek MĘSKICH, zrobiłam 72- wszystko jest możliwe, mimo, że jestem najchudsza w szkole! Mam rekord kółek do okoła sali gimnastycznej, prawie 90 kółek po 53 metry w ciągu prawie 40 minut. Mam rekord podtrzymywania się na drążku, trzymałam ramiona nad drągiem przez równiutkie 100 sekund! Jak zeszłam myślałam, że się normalnie... każdy wie co ;_;
Jak wyglądam?
Mam długie jasne i brązowe włosy do kolan, nie wyobrażam sobie ich obciąć! Nawet za miliard nie obetnę i nie żartuję! Jestem też chuda i niska, mierzę 155 cm. wzrostu i ważę 34,2 kg. Mam niebieskie jasne oczy i różowe z natury usta. Lubię malować paznokcie na wiele kolorów, a dlatego, że umiem ładnie malować dobrze mi wychodzą wzory. Nie lubię obcinać paznokci! Fakt, że gram na gitarze, ale staram się przyzwyczaić grać z długimi pazurami xD.
I TO NA TYLE ☺
Papapapapapapapapapapapapapa kotełku ♥
                                                                                                             Pani Kotowato-oliwiowata :*














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz