Poradniki

sobota, 28 lutego 2015

Wywiady

Cze.Pisze szybko bo prowadze z kims wywiad teraz na msp.Chyba kazdy wie o co cho nie? Wiec wywiad z Julawf:
 -Skąd znasz msp? Odp: Kiedyś jak miałam lat 8 teraz mam 11 to zawsze mama mi wpisywała w wyszukiwarce Ubieranki i nagle wyskoczyło MovieStarPlanet i klikłąm i tak się zaczeło
-Za co grasz w tą gre? Odp: Za to że lubie kompletować stroje kręcić filmy robić arty czatować dla mnie to moje stanowisko rozwoju umysłu :P
-Czy coś osiągnełaś w tej grze i czy coś przez nią osiągnelas w prawdziwym życiu? Odp: Stałam się bardziej pewna siebie upiem porozmawiać z ludźmi bez jakiegoś"yyy..." jestem bardziej otwarta na nowe znajomości :P
-Gdybyś mogłą wprowadzić na msp zmiany to jakie? Odp: Wszyscy proszą o unikaty ja nie jestem taka unikaty są żatkie a jak by było można je kupic to by straciły swoją magię..Jedyne co mym chciała to żeby takie dzieci jak haki byli bloknięci po nazwie i grożeniu
-Spotkałaś się już osobami,które cie obrażały poprzez zazdrość? Odp: Tak i to wiele razy ;c
-Ktoś ci próbował ukraść konto? Odp: Dwie osoby podawały się za haki Ale moim zdaniem to dzieci ;) Ja się tym nie martwie ale blokuje i zgłaszam żeby inni się nie bali ;)
   Specjalne wypowiedzenie: "Pozdrawiam ludzi! ;)"
Dziękuje ci za wywiad Julawf.Byłaś świetna ;D .A i powiem wam ci co niewiedza co to wywiady na blg.Poprostu proponujemy komus wywiad i poprostu zadajesz pytania np jak na górze i ta osoba musi na nie odpowiedziec.Ale naprawde sorry ze nawet nie zdazylam sie z wami przywitac (napisalam tylko "Cze") ale juz pisalismy wywiad i ledwo co dogonilam ;o Ja juz powoli dochodze do zdrowia ale nie jestem zdrowa.Wiec pa,życze oby wam zdrówka,papa! C:
~Kimkuś A i przypominam o robieniach loga,bardzo lubie je robic a robilam dla was tylko 2 ;c.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz