Poradniki

piątek, 13 lutego 2015

Martina powróciła?! :O + Osoby z HighScores

Hey,TU KAROLA.Nom,i DUZE LITERY.Huehuehue.Heheheheheh hahahahahahah hihihihihihihihihi hohohohohohohohohoho.Rodzaje śmiechów.Kto jeszcze zna jakieś pisać w komach albo na mojej poczcie na msp albo na samym dole bloga w zakładce kontakt.Karola,ogar.TU POST PISZESZ,NIE? A duże litery niech też się ogarnią ;-;.Dobra,przejdźmy do posta.(Jaką drogą? Karola,ogar,żadną drogą ;_;) 
                                                                MARTINA POWRÓCIŁA?!
Tak,powróciła (Z Kanarów? Kurde,Ogarnij siem ja x-o ;-;) Kto jej nie zna? Może ty.No nie wiem.Więc to taka osoba,yyy no,sama nie pamiętam.To było dawno.Powiem tyle: Pisała różne głupie i dziwne rzeczy na forum.Dam kilka przykładów:
 
"Karola! Patrz się na date!" Ludki,patrze sie.To nie było tak dawno.Ale przecież powróciła,no nie? A i miałam tu pisać o niej,wiec pisze.Hahahah.
"Karola! To już było dawno!"
Tak,wiem ze dawno ;-; LUDKI JA MAM POKAZYWAĆ JEJ POSTY WIĘC POKAZUJE NIE?! HELLO HELLO! O,znowu duża litera sie odezwała,szacun,duża litero.A tak wgl ma też nowy posty,widziałam,ale nwm czy je znajde,poczekajcie.
 
Nom,wiem,to też było dawno.Ale nie mg znalesc nowego no ;c Dzisiaj widziałam jakiś że kocha sie w "Dżastinie Biebierze" czy jak to tam.on był nowy.No dobra.Zobaczmy jej opis.
 
HĘ HĘ HĘ, (O,nowy rodzaj smiechu) WRUCI;A MARTINKA NOM XD 
Znowu duże litery.Spokój duże litery ;-;
To chyba na tyle z tej info a wiec..
OSOBY Z HIGHSCORES
Wiec niektórzy sie pytaja (a moze nawet ty) Bo wiecie..jest na highscores w zakładce sc takie osoby,małe levele,a mają tyle sc..Paczajcie:

Wtf ludzie?! No wtf.sorry ze nie zaznaczylam jakie maja levele,ale widac no nie?
Otóz oni uzywaja hackow.I dwie osoby maja prawie takie same nicki."- New girl ♥" i "- Laura ♥".Podobne,co nie? może to być ta sama osoba.To chyba na tyle? Noo..chyba tak.
TO CHYBA TA TYLEE ;C
Jeszcze coś.Chce wam złożyć zyczenia na walentynki.Dużo zdrowia,szczescia,szczegolnie milosci jak to walentynki,smiechu,przyjaciół.I takie tam..Dziekuje,nie wiem za co.(Wam dziekuje,a nie sb ;-;) Więc,papa!
~Kimkuś


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz