Poradniki

niedziela, 8 marca 2015

Zwiedzamy serwery #1 Tureckie MSP?!

Siemka,będzie taka seria na blogu moim że zwiedzamy serwery D: A dlaczego na teraz wybrałam Tureckie? Paczajta:
 Wieele jest takich tematow,a i dziewczęta,najlepszego z okazji dnia kobit! ;***
A jakie są ciuchy w Tureckim? (Też sie w nich zakochałam ;**)
 I ONE SĄ DLA VIP! CZAICIE?!
Chyba na Polskim za 1 miech tez sie pojawia.CHYBA.Tureckie MSP:
 
YY..aż mojej MS oczy zaslepilam xd Sorki."Pixie Star" czy jak to tam nas zaprasza do znaj D: Nwm kto to xd Na Tureckim MSP SweetPL222 sie nazywam.
 
Pierwsze miejsce w HighScores chłop D: Dziwne xd A i wieta,że mozna przeklinac? xd
(w tym moim statusie specjal blad xd) Sorki,jesli ktos mlodszy to czyta,ale to tez czyta nastolatek NIE? xd Link do Tureckiego msp: 
http://moviestarplanet.com.tr/ Zalogujcie sie,i jak zalogujecie zaproscie mnie,oki ? c: ale napiszcie ze to em...wy? xd Sorki ze taki krotki post,ale nie mam czasu.A co do remontu to to potrwa.Sorki.
Papunia! xd c:
~Kimkuś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz