Poradniki

piątek, 21 listopada 2014

Hot or Not |1|

Cześć wam.jak tam szkoła? c: Zgadnijcie kto piszee :B Haha,trudno wam było zgadnąć niech pomyśle :BB Kimkuś! c:: początek specjal :B A więc,czyli "Hot or Not" polega na tym,że 3 MS (movestar) sie do mnie zgłaszają robią se looki i ja oceniam je.a więc,pierwsza będzie
! (Ulala,Wykrzykniczeg B))

Przedstawimy jej look.
Bardzo ładny jesienny look.powiem co mi nie pasuje 
Serca na noge: Nie looku  nie ma nic czarnego oprócz makijażu.
WOW! tylko nie pasują serca na noge! wow! 
(POMARANCZ GWAZDKA ZNACZY WIELKA SZANSA,SORRY ZA CAPSA)
a teraz wita nas 
OTO JEJ LOOK:
Taa,rozumiem że jest biedna.Będe ją oceniać po biednemu xD
Co nie podoba:
wąsy kotka: nie naturalne.
Kolczyki: w ogóle nie pasują.
Włosy: mogły być inny kolor chociaż.
Torebka: baardzo ładna,ale także nie pasuje
Za dużo dodatków.ja bym zdjeła kolczyki wasy torbe i juz (;
Ocena:


Przepraszam,ale tak jest jak sie jest biednym ^.^ Taka to bolesna prawda.. >.< Teraz powita nas
Mandarynka z Msp! (taki jej nick) ocenimy jej look.
Jak widać,jest imprezowy :B
Co mi tu nie pasuje:
Bluzka: Look jest imprezowy,ale bluzka nie aż tak bardzo.
tylko bluzka! wow! ehh,remis,ale jednak wygrywa Mandarynka.
Dlaczego? jej look ładniej wygląda.Dziękuje.
czyli ocena:
Gratuluję
Pierwsze miejsce: Mandarynka z Msp
Drugie miejsce: Bella Collen 1973
Trzecie miejsce: niepasici?
GRATULACJĘ WIELKIE! 
Do kolejnego posta c; 
~Kimkuś

2 komentarze:

  1. Zgłaszam się c:
    -katty noir 1
    Twoja kapusta c;

    OdpowiedzUsuń